近期網誌簡介


2008年4月1日星期二

Y o u T u b e 語 錄 2 0 0 8



Face Book、Blog,和 YouTube,基本上可以相片、文字及影像概括這三項本世紀最偉大發明。Face Book 可以貼相、add friend,雖然很多人可能認為 add 了 friend 最終都不知為何,但 add 了總是沒損失,add得大樂。Blog 以文字和圖片為主,現在的 Blog 功能更包括可張貼影片,甚至播音樂;而 YouTube功能則較為單一,就是讓你可在網上觀看陌生人或一些平日沒多機會看到的上載影片。 透過YouTube,看看遙遠的陌生人自拍短片,無分國界,全球都享受著這種奇妙的分享與獵奇過程,又免費,樂透至極。



YouTube 係:



1.YouTube 都算係另類合法偷窺行為嚟既。

2.某程度上,YouTube 地位已經同免費電視台差唔多。

3.同好多明星相比,YouTube 主角一 d 都唔輸蝕既。


4.如果妳係靚女,唔駛做任何野,淨係呆望鏡頭就已經好 Hot 喇。

5.如果妳係醜八怪,更加唔駛做任何野,只要呆望鏡頭就已經大把人罵喇。


6.自從有左 YouTube,發覺好多人真係好有勇氣既。

7.YouTube,可能係另一種進軍娛樂圈既有效方法嚟既。

8.YouTube,可能係最有效最低成本自我宣傳工具嚟既。

9.YouTube,可能亦係政治新貴宣傳必備工具嚟既。

10.YouTube、Face Book同 Blog,絕對係本世紀最偉大發明嚟既。

11.某程度上,一 d 重要新聞事件,可能係由 YouTube 發現既。

12.自從睇左 YouTube,真係發覺地球可能好多外星人既。

13.自從睇左 YouTube ,開始發覺自己其實好正常既。

14.同 Face Book 不同之處係,YouTube 往往會顯現人醜惡一面既。

15.同 Face Book共通點係,YouTube 會令你發覺自己其實唔算自閉既。

16.自從睇左 You Tube ,開始要對 ( 痴線 ) 重新定位。

17.如果你仇家多,同 Face Book 一樣,唔好玩 YouTube 喇。

18.有時候,睇 YouTube 仲好過睇鹹碟既,因為夠真實嘛。

19.如果閣下無自信,YouTube 可令你嘗試建立自信。

20.如果閣下自信爆棚,YouTube 更適合你表演。

21.好有可能,YouTube 片段會隱藏某些國家機密既。

22.更有可能,YouTube 係某些國際間碟既通訊媒介嚟既。

23.更加大可能,國安局會以某些 YouTube 片段嚟搵犯罪線索既。


24. 不約而同地,【你今日睇左片未?】都會成為日後口頭嬋既。

25. 真心相信,YouTube 可能係最佳心理治療之一嚟既。



陳大文 作品



2 則留言:

匿名 說...

很過癮,講得很中!



Miss Chow

卡臣 說...

本人睇You tube,
比較單一,
獨愛睇MTV咋!