近期網誌簡介


2008年4月6日星期日

女 性 撬 牆 腳 專 業 手 則


時代女性當自強,對伴侶或擇偶態度開放。美其名開放,說的坦白點,是較隨便,為求取得心愛情人歡心,無所不用其極。陳大文部落向來政治非常正確,並一向奉行 《 零道德 》,市儈是心靈雞湯;勢利是人生座右銘。撬牆腳是現代男歡女愛常用的求偶方法,有時候,為因應時代變遷,不能像廣告裡,以為一包溫馨的檸檬茶,一聲 Hello 便可以贏得心儀對象寵愛。撬牆腳,符合香港式醒字派識撈快手之奧義,但撬牆腳也要有專業技巧,太露骨會惹來尷尬;力度不足則會未見成效人家已遙不可及,自己只得苦苦單戀的份兒。


作為時代女性,必須要為自己理想目標進發,以免落後大市,不論女士們閣下的對象是否才俊,這不是重點,重要是懂得為自己爭取,永遠向前,永不停步。



本網誌所列出的撬牆腳方法,主要針對男方已有女伴或已婚,因為道理很簡單,如果男方是單身或沒女友,又何須撬牆腳?



以下是本部落嘗試以男性角度,針對男性弱點,有組織及策略地向女性列出較具體的撬牆腳方法。




1. 信任毒藥

很弔詭地,撬牆腳首要工作,是先對人家的女伴稱讚有嘉,因為此舉可令男方對妳產生信任,撬牆腳通常是一方單戀另一方,如果不先贏得對方信任,一開口便數臭別人伴侶,單戀只會淪為一廂情願,心儀男士一見妳就雞飛狗走,自己沒得著。


2. 唯一才俊

男人是很奇怪的動物,其詭異程度不下於女性。男人,往往喜歡別人稱讚他有才華多於研究是否俊朗。 當然,所謂才華,人人標準不同,但只要自己認為便可以了。不時對他的才能表示讚許,令對方覺得妳是有思想的人,可能相比自己女伴更為優勝。


3. 朋友天下

男人常遇到一項難題,不知怎解,自己的老友死黨,自己女伴總是看不入眼,例如老婆會常冷嘲自己老友那個如何不濟、哪個垃圾人渣之類,很刺耳。但奈何又是自己女伴,這些對自己老友惡言相向的悶話,男人相當反感。因此,如妳有心撬牆腳,是好是醜,也先給予男方一眾朋友好感,正所謂撬牆腳也要有支持者,為妳搖旗吶喊。


4. 色慾都市

開放態度,尤其女性,往往易令男士想入非非,除非自己本身外形條件太差,男方根本不能對妳產生幻想,這是閣下問題,請從速改善。對男方不時提及 [我不介意來一手…..] ,但要注意,這是很高難度的表達,太隨便別人會以為妳只是性愛女郎,要懂得釣魚原理,引一下又收一下,屌癮令男方有種【 好刺激好想好想 】的感覺,妳已成功了一大步。


5. 時代典範

很多時候,男士們都對大都會時代女性有一種莫名崇拜;但又不幸地,通常已婚者或有女伴的,女方都未必是什麼時代女性,可能平平凡凡,甚至頗為八婆。令男方對自己有時代女性的好感,例如衣著、儀態 ( 可參考較貴價的時裝雜誌,切忌看平價的 ) ;對答盡量爽朗一些,總之要剔除八婆、臭四之類的形象,大都會女性,人見人愛。


6. 見好就收

要單戀一個男子,明知對方已婚或有女伴,要令對方棄舊迎新,以電話電郵攻勢之同時,要懂得人家回應態度,不能過於進取。太霸佔別人的生活,他會覺得煩,當他的女伴知道有人撬牆腳,妳便會落敗。要看時機行事,保持冷靜。


7. 交叉曲線

要很技巧地,一邊歌頌人家女伴之餘,套取男方對自己女伴一些不滿事項,這時候,妳便要乘勢重擊,並針對性地說這些女伴缺點為他引來的怨憤,同情他、表現出妳很想幫助他、和他同一陣線,但千萬不要企圖說服男方離開女伴。要表現自己很大方,總是要令男方直覺上認為妳真是優勝於自己女伴。


8. 苦海孤雛

要剷除對方女伴,切忌以強者氣派,以為霸道可以擊退人家女人。在刻意安排下,把男方連同女伴、及連同男方好友 ( 必須是男方老友,千萬不要女方八婆姊妹團,請緊記 !) 一同約會,例如飯局等。女方通常喜歡不認輸,例如會自己讚自己之類。這時候,故意令對方女伴看不起自己,自己地位低等,還要刻意犯上錯誤,讓人家女伴對妳白鴿眼,妳是一個可憐人,活像一個孤兒,看看人家女伴奇詭陰險的笑容,男方可能會嘗試為妳解圍,恭喜妳,距離成功不遠了。


9. 傾城之戀

到這階段,只要再贏得男方對妳的反向傾慕,妳便快成為贏家。男方開始對妳有好感,心裡對妳有點意思,但奈何自己已有女伴,欲罷不能。在細心安排下,和他一起去一些美麗場景的地方,例如維港夜景、大時節,但注意盡量以西方節日如聖誕前夕、復活節等,中式節日例如煩人的農曆新年、甚至七姐旦之類,可免則免,因為中式節日較不適合情侶氣氛。在合適的美麗環境,故意和他心有靈犀,要讓男方心裡有 [ 叮 ] 一聲的自我醒悟,覺得和妳一起才應該是正確選擇。 例如知道男方喜歡什麼,突然在合適的環境下讓他驚喜,還要同場加演看提對方女伴一些缺點,要有技巧,令他對自己女伴產生抗拒。


10. 腰心腰肺

當男方已對妳交往,並已發展出一定程度的戀情時,可能男方仍未完全放棄舊愛。這時候,找機會和對方女伴面談,要面對面,場景必須只有妳和她。


妳要說一些令她難堪的女性最陰森的說話。


例如:

[ 妳追佢佢至同妳一齊!]

[ 我好清楚妳,佢唔係想要妳呢類型! ]

[如果妳為佢好,想佢開心,妳走啦。]

[ 其實妳都知發生咩事,妳仲想點? 人呢,要自己為自己著想好喎,妳拖落去大家都無結果。]

[我唔係覺得妳唔好,但妳要明白,佢都唔適合妳啦。]


[妳放過佢啦,好無?妳想爭乜嗟?無得爭架,小姐,佢都唔會係妳最好既男人啦 !]


或致命一擊: [ 就算妳唔放手,我都一樣會同佢一齊,因為佢鍾意我,我已經成個人俾左佢,妳可以自己繼續,好無?無人阻妳,妳自己唸囉。 ]


[ 唯有咁囉,妳係都要拖住,一係我大方 D 囉,妳可以得閒同佢上下床既,妳鍾意丫嘛,我無辦法架。 ]


令對方女伴自覺乞兒化、愚蠢、活像是妳的小奴隸、是妳的門口狗,令她無地自容,要令她失去自尊,還要強調她和妳爭是自作賤。



非常戀情,當然要非常手法,此為橫手也。



陳大文 作品



10 則留言:

Hana 說...

車,大文兄,完全錯哂!

始終男女大不同,由男人去寫這個題目,所以全錯了,特別是第十,千萬不能(也毋需)主動致電、約見對方。

一個男人對你有沒有感覺,在第一次四目真正相投的時候,女人已經知道了。如果愛上一個對你沒感覺的,任你如何出盡壬六也只能事倍攻半,自討苦吃、自尋死路。

愛上了那個對你有感覺的男人,他身邊有沒有女伴根本不在考慮范圍,愛情從來就難分對與錯。要考慮的反而是他有沒有幼小的子女(愛一個人當然要愛屋及烏,不想他的孩子在不完整的家庭中成長)。

男人對一個女人有感覺,
這個女人不多事、溫文而雅,不在男人不方便的時候找他;
這個女人樣貌娟好、體態適中、幽默、風趣、自信;
這個女人有幾樣拿手好菜、會唱情歌給你聽;這個女人享受兩個相愛的人的性愛,從不在中途問你到底愛哪一個或是催促你早點完事;
這個女人賺錢不少卻不熱衷名牌,只熱愛美食和旅行;
這個女人仰慕你自己認為最有魅力的地方,當你是個大丈夫;
這個女人身邊總有些高質素追求者,但她告訴全世界,她只愛你一個人。

請問牆角還需要撬嗎?

陳大文部落 說...

㊣------> Hana ~ :


唔好講笑,坐低吔個撻先下 ~,妳講得呢,真係啱晒河車架嗟。我都好懷疑,其實呢個世界有無撬牆腳呢味嘢,不如話牛唔飲水根本就唔噤得牛頭低。

男人真心愛一個女人,那個女人可能未必所謂完美,但基本上都唔會話飛就飛。

正如一個男人,任你點樣999 枝玫瑰,個女人對自己無興趣,都只係自討苦吃。


有時候,有 d 人好似為左好勝心,或自以為自己意願一定同人地一樣,咁就弊傢伙喇。

L L 說...

兩位老友:

面對高手,小心撬牆腳變了攝牆腳!

陳大文部落 說...

劉兄:

A~A~A~~ ...嘩嘩嘩,你講得真係o岩喎,哎喲,真係唔好講咁多喇,費時真係變左攝牆人...

卡臣 說...

大文兄,
枉我一向咁敬重你,你呢篇文章真係要打你五十大板!

我唔係從道德上批評你,而係若果呢篇文章落入喺啲又醜又矮又老嘅女性手上, 就會為害不淺!跟你照做咪天下大亂?

我100%支持hana的睇法,愛情邊有得追?
唔係妳花幾多時間幾多心機就會追到!
仲反效果搞到一見到妳就掉頭走!

撬牆腳都要講吓資格,
如果妳又醜又矮又老嘅話,
真係可以疊埋心水,
當然後生又靚嘅女仔嘅撬牆腳能力會高啲!

唉~~天大地大, 點解要限制自己的選擇?
學會放下吧!

大文兄,
再一次警告你,撬牆腳係孽債,
諗都唔好諗呀!

陳大文部落 說...

哎呀,卡兄:

唔好 --->╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ 我啦,我都話寫乜乜十大係唔係好得架啦,我都係提供下方法咁嗟,我一路寫一路眼眉調架真係 ~~


咁又係,如果有 d 牆腳人士呢,睇左真係走去做,咁就大檸樂喇。

卡臣 說...

大文兄,
你言重了,我針對的是讀者.
你寫十大寫得好好, 具心理分析.眼光精闢.
又詳盡, 仲有script教埋.

問題係:
又醜又矮又老,四出撬牆腳, 是悲劇!
又索又後生的靚女四出撬牆腳,現實又少會發生
我諗....我無野想講啦!

陳大文部落 說...

卡兄,

即丫咁既其實,老 + 醜 + 矮 呢,人人可以標準不同,但最慘係自己認為一定要得到,令對方私人空間受影響,仲要交叉曲線,拖埋 d 九唔搭八既人落水,咁呢,就真係咩 d 囉。

你快 d 去車公廟轉個風車啦 ~ ~

卡臣 說...

文兄
你意思係搵人幫手撬牆腳?
嘩!造孽都預埋人多一份?
唉~記著孽隨身啊!

承您貴言!衰嘅唔走, 好嘅唔嚟!

pswong 說...

唉!撬牆腳呢味野都好難話佢啱定錯,呢個係畀現實迫出黎嘅無奈。

根據港女問題學術權威懲戒男先生指出,大陸女性既帶來直接競爭,亦加劇香港女性既內部競爭,節錄如下:

「好多人把口講得好漂亮:〔我有自信有條件有質素,使怕大陸妹? 冇用既男人先返大陸娶老婆,俾我都唔要。〕

我唔知呢D人有幾高質素,但起碼未高到一個了解基本資源管理既地步--大陸女人唔單止帶來直接競爭,更加劇香港女性既內部競爭。

舊年40000個香港男人結婚,只有約20000個係同香港女士結合,換言之即係最起碼多左20000個香港女性失去同香港男性結婚既機會。

呢20000個係邊20000個呢? 唔知,但最少呢20000個邏輯上會一直存在。呢20000個係一個變數,即係可能係你,亦可能係你身邊既ABCDE女。

呢D女仔係咪質素差過你? 大家香港女人咁高咁大o者!呢D女人係咪從此梳起唔嫁,或者轉做lesbian? 更加冇可能,佢只會繼續係戀愛市場中活動,繼續同其他港女(包括你)去競爭果(n-20000)個港男(括你口中高質素既港男)。」

隨着香港女性既內部競爭加劇,撬牆腳將會同政治一樣,變成「必要之惡」。