近期網誌簡介


2008年4月12日星期六

噢 能 筆 乞 : 笑 容 小 姐



( 點擊照片可看 Full Size )

18 則留言:

卡臣 說...

哈哈!
噢能筆乞都俾你譯出個神韻,
你有才能又多用筆嘛!...能筆

點解含著筷子會笑得甜啲?
唔通男人見到會寧舍開心啲?

匿名 說...

大陸人真係好注重門面功夫... 奧運唔係服務活動所以我寧願要 D 真心發出黎既陽光笑容(而且先配合到奧運主題和概念)。千篇一律既倒模式笑容我覺得好假囉。

陳大文部落 說...

卡兄:

都係玩下諧音而已....

不過話時話,睇到呢類女仔,真係明白大陸大城市既 DNA ,真係好過香港好多既。

如果香港小姐選美,有佢地十分一咁專業,我唸都還得神落喇。

卡臣 說...

中國十幾億人口
揀出圖中的美女真是輕而易舉.

香港嘛,靚女怕輸,犯不著去選.
已經有風駛盡.

次一等,徘徊靚唔靚之間
俾朋友教唆,或陪朋友去
結果就茛莠不齊,
  

卡臣 說...

嘩!
banner都改埋俾笑容小姐.
好支持你!
醒神過支鋼筆架!

卡臣 說...

一於搵佢地做聖火護衛隊,
用笑容靚女將戾氣化為祥和之氣!
結果照搶!不過唔搶聖火啫!

pswong 說...

呢D就係上海選拔奧運禮儀小姐嘅標準:

「兩眼的長度為面部長度的十分之三;鼻子的寬度為面部寬度的十分之一;嘴巴長度要等於兩瞳孔間的距離;下巴的長度為面部長度的六分之一;兩眉與眼間的距離為面部長度的十分之一。

額中髮際線到鼻根、鼻根到鼻端(鼻尖)、鼻尖到下額底線的三段距離要相等;眼角在眼周與兩眼之間及鼻子的寬度距離要相等。

如果將鼻端至下額底分三等份,第一等份線正好位於兩唇之間,第二等份中間點正好位於下唇底;眉頭與眼角大致垂直,眉尖在鼻翼與眼尾的連線上。

身體各部位的骨骼要勻稱適度;肌肉要富有彈性,展示出健康的人體肌肉美,體態豐滿而不肥胖;膚色紅潤有光澤。

四肢修長、無頭重腳輕之感,大腿曲線柔和流暢,小腿前腸肌位置較高並稍突出;雙肩對稱、圓潤平滑沒有下沈聳肩、垂肩之感;縱視整體無粗笨、虛胖或纖細、重心不穩比例失調,形態異常等感覺,從背後看,脊柱為直線整體,顯示正常生理曲線之美。

身高1.68到1.78米之間。

出生日期在1983年7月1日至1990年6月30日之間。」

以上嘅標準,如果放在香港嘅話,係極度政治不正確,一定畀婦團開炮。

我不打討論算呢D標準是否正確,現實就是國內嘅女性就係生活在這樣的一個尊嚴不受「政治正確」的保護的森林定律中。幾年前,湖南招聘公務員時,甚至要求「雙乳對稱」。

在森林定律的環境下成長的國內女性會發展出什麼競爭手段,作為同樣不受「政治正確」保護的香港「麻甩仔」當然心領神會,但對於一向被受「政治正確」保護並以冇回鄉卡為榮的Hello Kitty們卻很難理解,Hello Kitty只能對「大陸雞」作出一大堆空洞無力的道德批判。

對「敵方」一無所知是很危險的。舉個例說,對於任何與中共作對的組織而言,怎能不看大公、文匯呢?

陳大文部落 說...

pswong 兄:

真係好鬼死懷念你寫的 blog,為何ps 兄不執筆再露番幾手?


你這篇回應,令在下想起 1996年隨報業前輩上廣州,見市中心的公安,皆是靚仔靚女。


老實說,即使是所謂愛國機構或學校,當要派一些具代表性的人員去見人,也會選較好樣的。


至於歐美國家,何嘗不是一樣,可能要求更高。

******


香港地呢,【政治正確】申延至不論肥西臭四咀 Miu 斜斜眼白鴿勢利小家黑面零胸大股甲組腳,總之【 身份證性別 F 或有子宮及陰道者 】皆為至高無尚聖人。


那些以沒回鄉卡為終身成就的 LV SKII Hello Kitty 們,當然也不忘無日吃著 【made in 支那 】的各類日文包裝零食,也會以中式食法去品嘗法蘭西餅點。


******

正如我一定會看我心靈偶像曾鈺成、曾德成的文章、及一定會向蔡素玉 say hi 握手。

陳大文部落 說...

卡 ~ :

如果真係由佢地笑容小姐負責送火炬...


我唸我一定會搶埋一份,唔係搶爛鬼聖火...


而係....性火.....仲會縛架埋個小姐,來作為和中央談判的籌碼....嘿嘿。


不過都唔會放人架喇,捉到就係我既!

@@....!

匿名 說...

卡臣 提到...
一於搵佢地做聖火護衛隊,
用笑容靚女將戾氣化為祥和之氣!
結果照搶!不過唔搶聖火啫!

唔使搶啦,見到靚女就已經扯......嘻:P

Daniel.

eric 說...

"肌肉要富有彈性,展示出健康的人體肌肉美"

即係個個女仔都俾人捏過??嘩!

可能我鹹濕,個準則既後兩段好似風月版鑑賞新到囡囡果D咁。

匿名 說...

本blog 簡介內的 "內麻當有趣"

打錯字! 大撚獲!

陳大文部落 說...

萬寶路:

唔該。有時我手快快睇漏眼,thanks.

卡臣 說...

留件上海嘅俾我!
唔該!

暗黑的卡夫卡 說...

大文兄你真係貼o例做Blog相...好o野!

陳大文部落 說...

卡夫兄,幅相真係幾經典架 ~

小妮音樂日誌 說...

漂亮. 香港女人比較黃和殘.

匿名 說...

i've seen this news a while ago, to be honest, i think its really embrarassing. have you ever seen any other countries need to train people the basic manner for olympic? maybe the training is not a big deal, but why the hell on earth you need to put it on the news?? its just a joke.