近期網誌簡介


2009年6月23日星期二

熟女の劇毒:魔女完熟その美顏究極





唔知點解,我覺得幾好睇....



























9 則留言:

能能 說...

呢條女望落似乎皮光肉滑好睇得其實皮膚巳過份保養over done,照佢方法去護膚一定冇晒私人的時間,而且搵野泥搞好變態格那底都話要抽脂,此女應該極愛上電視,應該曾在畢打人客寸過大咖哩啡,睇佢而家副尊容巳經極有中年版夏慧姨初形!

直樹 說...

係未打得botox多?塊面好似面具.好膠喎!鼻骨又直又延後期加功?個眼窩又深左D係未洗眼洗得多未老先衰?总之對住佢好不安.橡膠人!

匿名 說...

女子叫陳莉敏 QUEENIE
http://hk.myblog.yahoo.com/tvb8queenie

陳大文部落 說...

2009年06月24日 星期三 下午2:23 匿名:

我知。But thanks。

相對其他例如「中餅巢皮哎呀女才俊」張慧慈,陳莉敏已經叫做唔係膠...

仲未計果啲「乜撚嘢爛開下道」,膠中之膠...

仲有....無嘢喇。

匿名 說...

哈哈,個額頭可以照鏡---勁!

Jean

Kyliecat 說...

佢成四十歲人,算係 keep 到 wor ... btw have you guys seen her "coffee powder drawings", very nice ...

** 飛雪素素 ** 說...

She is pretty cute~ There are too much effort and surgeries tho. I guess no such thing as natural beauty at age 40s...

小黑 說...

女士為了靚靚無所不用其極。為了搵佢地的錢要不停推出新美容技術。我識人就係做美容做到四十幾歲退休搬o左上山頂。

美容整容可以上市,政府攪高科技整個科學園出來一劈屎一樣有咩成績出o左有咩本地公司跑出?真係吹到啤一聲。

不如將科學園三期改做人類改良美型整容修身中心,免費請呢o的上市公司入去進場,再請班世界級整容醫生來坐陣,到時全世界o既有錢人就會來香港整容。仲唔發?

Kyliecat 說...

我妹妹係做整容專科醫生嘅護士,老實香港整容醫生 d 手勢真係好得架!ha ha ...