近期網誌簡介


2009年6月21日星期日

劇毒教育:乳人の人間廢業








7 則留言:

能能 說...

屌!呢兩條女無能謂謂不知所謂,個波咁大比我屌下就good啦!攪乜能運動欺騙街坊.

匿名 說...

"有咩運動喺唔使出街又有冷氣"

床上運動囉,屌!真喺波大冇腦。

kyliecat 說...

雖然我都波大,但係唔係冇腦!波大同冇腦係冇關!床上運動係就係唔使出街又有冷氣,但係運動量咁大,好難唔濕 law ...

xiaohei 說...

呢o的先係肉食系港女。

匿名 說...

咁你個波有幾大先。。。講嚟聽下。

又喺嘅,俾我屌幾下,保證一定濕晒。

陳大文部落 說...

2009年06月22日 星期一 下午4:57 匿名:

嗱嗱嗱,屌下笑下無所謂,唔好太過火呀,網友之間互相尊重,雖則笑下無妨,但要識可而止㗎。

Kyliecat 說...

To 匿名:ha ha ... 我同 chrissiebaby 咁上下,乜你冇眼睇咩?!你唔好有對我有幻想 ar ...
To 大文handsome:呢排天口熱,d 巴打 d 骨火勁咗 ... 不過呢排 d 模真係係又脫唔係又脫,真係 ... i ...