近期網誌簡介


2009年6月30日星期二

少年滾水襲阿伯 香港新一代道德倫亡


( all photos can click to view full size )




肇事少年真實照片已確定,網名為「毅君子」




我d 朋友~(有片)

某一日,我同我d朋友去游水~

游完之後去左一個地方..(咩地方就唔方便話你地知)

我地起初諗著係果個地方ga街邊檔灘

m d杏仁餅黎食之後見到個呀伯,(果個呀伯係訓係到睇著個檔唔比人m野)

之後我地唔鋸佢就開始用一d濕左ga紙巾掟佢..(以下果片ga一開頭果度就係我地掟佢ga地方!!)

(姐係話目標果陣果度)之後前日玩到個呀伯火~佢走上黎追著我地~

點知比我成功走佬..不過我d 朋友就慘..要比個保安鬧!!

我地就月黎月憎個呀伯..我地..就有所行動啦!!

唔講啦~去片:


( m = 偷 )


※片段已留底保存,放心。


6 則留言:

直樹 說...

好恐怖個細路話樂大家還怪人不附他,係未魔托世,可以警嘛?咁細個巳經歪成咁!

Betty 說...

100度滚水会令人受伤, 已经超出了恶作剧的行为了.

Ebenezer 說...

其實應該報警。

報警目的係拉晒佢地入男童院。班友仔入到裡面就會知道也野叫做報應!

篤篤篤撐 說...

應該打實佢...

Hoito 說...

話俾佢細路聽,細路你有阿爸,個阿伯都有仔。

匿名 說...

人地露宿街頭已經很可憐...
仲要咁對人...
我相信佢老時一定受返相等既報應!!