近期網誌簡介


2009年6月3日星期三

「香港青年發展網絡」呂智偉獲贈『縮頭烏龜』牌扁事件


真係有人上門搵「香港青年發展網絡」果個肥仔呂智偉!精彩!

放心,已 back up,一定有 Seed。






邀呂智偉辯六四 團體出動激將法

(明報)2009年5月30日 星期六 05:05

【明報專訊】香港青年發展網絡召集人呂智偉,近排先後喺《城市論壇 》同電視節目就六四 事件同人「鬥噏」,令佢取代咗陳一諤同曾蔭權 成為大紅人。呢位「理性青年」話,支聯會 當年派錢畀天安門 廣場上嘅學生,令到學運變咗質,惹來爭議。有個啱啱成立嘅組織就擺下擂台,邀請佢辯論六四,並講到明,若果呂智偉下周二前唔覆,就會送個「縮頭烏龜」牌匾畀佢。


不回覆即送「縮頭烏龜」牌匾


呢個新組織叫「歷史青年聯盟」,召集人羅健熙話,早排陳一諤同曾蔭權嘅言論都令佢哋覺得奇怪,「但係曾蔭權唔會同我辯論,港大學生又已經處置咗陳前會長」,所以佢哋嘅目標係呂生。

羅健熙又話,曾特首同陳前會長嘅論調都算係聽慣聽熟,但呂智偉嘅「派錢變質論」就真係「夠創意」,令佢同一班朋友頂唔順,認為一定要正視,於是就喺5月24日、即係呂智偉擔任城市論壇嘉賓當日成立咗呢個聯盟。


頂唔順「派錢論」 組聯盟抵制


佢話,星期三已去信青年發展網絡會址邀請呂智偉辯論,又多次打去該會辦公室,但一直冇人聽。佢話如果下周二呂智偉仲唔覆,就會親手製作一個精美嘅「縮頭烏龜」牌匾送去該會,不過叫大家唔好期望太高,因「佢唔值得我哋花咁多錢」。


呂智偉:六四後再考慮


呂智偉就好堅決咁話,暫時唔會接受任何邀請,佢話《城市論壇》後,一直畀人騷擾,佢會暫時「柄」埋一邊,對「縮頭烏龜」亦冇任何回應。不過佢承諾過 咗六四之後等件事降溫,大家冇咁「情緒化」時,會認真考慮參加辯論,會接受訪問甚至寫文講返六四。羅健熙話,就算六四後先辯論,佢都會等埋呂智偉。

2 則留言:

raytzo 說...

殺人臭係殺人, 封殺就是封殺

kendrick 說...

呢班後生仔幾有創意喎, 哈哈