近期網誌簡介


2009年5月21日星期四

極度不安片段:疑似遭受威迫旺角街頭露出 2009-05-20






有三名男子在旺角登打士街頭向另一肥胖男子威嚇,具體原因未明,可能涉及黑社會瓜葛,肥胖男脫光衣服後,其中紅衣威嚇男子怒喝肥胖男步行前面馬路來回。

問題是,這是在旺角人流多的街頭,片段中看見不少路人見肥胖男被威迫裸露行走,但似乎若無其事,全無愕然,另一個問題,是當時威迫行為全程,三名威迫者可以毫不忌諱,目無法紀,也沒見有警員在街巡邏,這種肆意的威迫舉動,竟在今時今日的香港當街看到,是否意味著香港已漸漸地「大陸化」?

10 則留言:

匿名 說...

呢條砵蘭街龍蛇混集,有事都吾敢出聲!

Peter 仔

Betty 說...

好恐怖哦.

Plastic G 說...

我估可能係d 雞虫麻煩多多, o係人地地頭搞事俾人玩..

o個度應該o係MK 上海街既觀鳥臺? 人地地方地頭虫自有一套維持秩序既方法,唔係太過份傷害人既,何必勞煩警察呢?

對某類人,可能係要用另類方法先懲治到.

匿名 說...

著實令人感到不安,不過-----
-----同[大陸化]有什麼關係?

陳大文部落 說...

大陸就係當街當眾無法無天。

pswong 說...

冇咩特別啫!香港啲學者夠愈來愈少為公義出聲啦。無他,終身教值買少見少,個個都係幾年contract,邊個敢得罪「當局」吖!

唉!呢啲嘢一理通百理明,我都睇到化。至於「伸張公義」變得愈來愈昂貴,到底對誰有好處,顯然不是這個民族有資格探討的問題。

kendrick 說...

讓我想起來鍾祖康的blog面頁的圖片...

http://2.bp.blogspot.com/_gIHPO3XX65k/SR1WM9-DWDI/AAAAAAAAAd0/k3rENe1Gflg/S974-R/Believers-beated-by-cops-in-China2.jpg.jpg

風火劍塚 說...

可以將這篇blog,
上載到www.uzone21.com的「大字報」當中,好讓我們反思下嗎?

陳大文部落 說...

風火劍塚:

可以轉載的。

Linus 說...

在yahoo news : http://hk.news.yahoo.com/article/090522/4/cbr9.html