近期網誌簡介


2009年5月9日星期六

2009 致命劇毒男極品 Cosplay



所有動漫美少女都是一班男人扮的!!!!!!!

( all photo can click to view full size )





















29 則留言:

Betty 說...

有D得人惊!

Unknown 說...

雙重標準。
不知道閣下想恥笑他們還是怎樣,但您這種說完一句話就貼圖的行為在高登等地方就是恥笑他們。
難道你認為女生會買那些面具?抑或,Cosplay的是女的就沒有問題了?
只看圖片不看文字描述的話,這只是普通的COSPLAY(?)照而已。
若果你認為這堆人不認該穿女裝的話,閣下喜歡的AV一様有假高潮和假中出的問題。一様是欺騙觀眾,一様令人噁心。
換一句話說吧,您家裡有吹氣娃娃嗎?(從以前某一篇文來說,您起碼曾經有過)
這算甚麼?只准陳大文在家裡幹吹氣娃娃,不准劇毒男在街外COSPLAY?還是您想說您那篇性愛娃娃的文是空想出來的?

kenkachemhazard 說...

第一, 標題極具歧視意味. "致命劇毒"? 我可以用來形容更多不普遍的興趣, 比如同性戀.

第二, 戴面具COSPLAY的風氣是眾多COSPLAY的一端, 而且男女不拘, 戴了上去臉孔美醜都再看不到了. COSPLAY本來就是忘卻COSPLAYER主體, 只看COS出來的效果, 比起肥婆來COSPLAY, 我覺得他們還比較順眼一點.

第三, 那副面具上五官比例不合三次元人類, 很礙眼嗎? 是有點的. 但拍成照片後就會減少, 尤其是去到實景拍攝, 人物與風景通通從二次元跳到三次元, 就更少違和感了.

那有點像JOJO的畫風, 初時看不慣, 慢慢也就會適應.

小瓶子, 你說有點得人驚, 我想起這句話在老夫子漫畫中常常出現, 主要是當老夫子看不過眼七十年代喇叭褲飛仔說的.

"新奇的"事物剛出現一定受歧視, 但總會慢慢為人接受. 現在如果跑出個老夫子裝扮的人在街上, 恐怕也會引來"老土"一類歧視目光, 差在會不會貼在陳大文這裡, 冠以"終極老土男"一類名號吧.

話說回來, 易服癖其實也不是新奇事物, 十七世紀法國外交官D'Eon正是前半生為男, 後半生為女, 死後解剖證明為男性的一個奇人.

不過他有沒有受到歧視? 不得而知了.

陳大文部落 說...

Cosplay 美少女如果係一班女仔去扮,我都覺得無問題,話明係 Cosplay ,女仔扮「春麗」、「美少女」之類,點都係好合情合理。


但呢班係男人嚟喎,一班麻甩,戴住個面具、仲要著埋「肉色連身衣」去扮「美少女」?????


呢個唔止係 Cosplay ,係好變變態態。

仲要係一班「男扮美少女」,去扮女僕服侍另一個麻甩...

好恐怖......

陳大文部落 說...

墮落二重奏 :

「像真性愛娃娃」並不是「吹氣娃娃」來的,係兩樣嘢嚟。


我覺得性愛娃娃同而家呢班麻甩戴面具扮美少女,係好唔同喎。

性愛娃娃的用家,當然係男人,但娃娃角色亦係「女仔」,咁男人對女仔娃娃有性幻想,都係好合情合理。

但一班麻甩,戴住個美少女面具去扮美少女,已經唔止 Cosplay ,但又唔同「易服」,Gay 又未係 Gay ,但動漫 Cosplay 到呢個程度,真係好離奇。


至於日本 AV 唔同,AV 本身係俾男人睇嘛,同鹹書道理一樣,有乜問題?

唔係 AV 是否假高潮問題,根本唔係「你係咪假或真」的問題,而係 Cosplay 連性別都轉埋,就已經唔係 Cosplay 了。

就算你話 AV 女優有假高潮,但人地都唔係「麻甩扮女優」下話?你明唔明個分別喺邊呢??

我無吹氣娃娃㗎喎,真係無,買來做咩;老實講,叫雞係好過玩性愛娃娃的。

照你的邏輯,不如話如果有人寫「大麻」,你係咪又會即時認定「你梗係食大麻啦」咁呢?

你睇下其他人 Cosplay ,都唔會咁痴肺男人去扮美少女的。男的都是扮男的動漫角色,女的扮女角。

陳大文部落 說...

kenka :

你以為我對 Cosplay 好反感? 唔係㗎喎,剛剛相反,雖然我不會玩 Cosplay,但我幾鍾意睇 Cosplay ,因為 Cosplay 的服裝很靚,很有特色。

其實果堆照片,又好老實講,我覺得拍得幾好,並非講反話,是真的拍得幾好。

但問題係.....

嘩大佬,原來係一班毒男扮美少女....

真係毒到想喊....


好毒呀 ~~~~~

水之子 說...

奇怪,奇怪.Cosplay其實係Travesties的一種,你可以話係speech(因為你作出表達一種意見或message,係可以受法律保護,香港人最喜歡的freedom of speech呀)又得,話係performing art又得.有人扮salormoon, 就有人扮gundam,擺明係扮嘢,扮機器人就冇問題,女扮男就"潮",好似+八世紀法國宮廷開P,Scotland的Queen Mary,清末的秋女士咁,但男扮女就"吊".我唔會用今日外國的一套講,我講中國,中國一直都有,尤其係有貨的貴族,南北朝,唐朝,宋朝等都有,明朝時更發展到係民人雅士的表現,就算係民初的花旦都係"仔"扮."仔"扮花旦serve男觀眾ok,重大把fans,點解一班「男扮美少女」去扮女僕服侍另一個麻甩好恐怖?香港係假國際城市,自己鍾意嘅就open mind,唔鍾意嘅就back to 唔知幾多千年前的標準.網主一向發出好多高見,唔知今次係咪好似"港大陳會長"單嘢,講一講反話,引蛇出洞?

水之子 說...

P.S.外國Anime show大把男扮女cosplay,你有冇見過200lb肥佬扮salormoon,我真人見過,上網大把相download,very common.要唔要我post條link?我怕會有人受不了.

水之子 說...

http://www.fantasyanime.com/sailormoon/media-cosplay.htm

水之子 說...
此留言已被作者移除。
Plastic G 說...

如果當佢地係扮迪迪尼米奇既公仔, 應該會比較容易接受既. 好多時o個d 咁重既公仔, 都係男人扮.

為拍呢d 硬照, "扮"就冇問題囉.. 但如果勁投入當正自己係真既"少女"既話, 真係令人作嘔.. 尤其係雙手擺下爬扮 cute 既動作.. 普通女仔個樣樣衰d 咁cute 都已經夠難頂.. 何況入面o個個係男人!!

著泳衣+肉色連身衣真係正到喊!!

陳大文部落 說...

水之子:

外國Anime show大把男扮女cosplay,你有冇見過200lb肥佬扮salormoon,我都有睇過,而且睇過唔少添 。

我覺得扮得好核突,就係咁簡單。

你不如話大肥婆扮「旅盜墓者羅拉」,我同樣會覺得九唔搭八。

唔好覺得鬼佬做乜都一定係「好美好型」,肉酸就係肉酸。

匿名 說...

我不懂得長篇大論,
好直接的說,是只有種在動物園看奇獸的感覺。

我不知道那班男生是否動機本身是/已預料到會被人放進動物園。不過個人而言,是覺得把人家放進動物園這個行為的感覺不好。

又或許是放者無心,觀者有意。不過,這個是觀者自清的。

OT:戴上了面具穿上連身衣,從身型上都好難分辨男女了,那又有何所謂。除非...閣下看見了穿著連身衣卻除下頭套的男生樣子......那又是別論了。

- R

陳大文部落 說...

Plastic G :

關於迪迪尼,我有些補充。

其實我覺得 Cosplay 同迪迪尼的扮卡通人物,基本上係同一道理,只不過角色不同而已,我覺得 Cosplay 無問題。


但舉個例,如果有人覺得米奇老鼠好正,日日都幻想自己係米奇,或史力加,咁我會覺得呢類人係有點心理不平衡。


就算迪迪尼,都唔會叫個麻甩走去扮白雪公主囉。

至於美少女動漫,興趣去睇係無問題,非常喜歡都無問題,而且 Cosplay 都無問題,但沉迷到「麻甩幻想自己其實係美少女」......

咁就.......咩啲囉。

陳大文部落 說...

2009年05月10日 星期日 下午7:30 匿名:

其實我出呢個 Post ,雖然我自己不會很欣賞由麻甩扮美少女,但以照片來看,拍和扮都很認真,而且頗為專業,單看照片是沒有什麼問題。

所以我也不會在網誌內用言論去嘲笑他們及揶揄他們。

但我仍然是要加上「是由男人扮的」一句,因為女仔扮美少女 Cosplay ,老實講,我覺得唔係好出奇,也很常見,但現在由一班男人去扮美少女!!!!咁就唔同喇,真係好特別。

即等於你見到有女仔話「經痛」,唔出奇;但若果見到有條麻甩又竟然會話自己「我都有經痛」,咁就唔同喇....

陳大文部落 說...

其實,罵我的人,點解你地會「直覺上即時覺得」我是嘲笑這班扮美少女的男人?

我只是貼照片,並簡單說明是由男人扮的,就係咁多。


但罵我的人,長篇大論,又乜乜外國都有咁啦、日本乜乜乜、又一大堆「 Cosplay 歷史理論」出來,講來講去就係潛台詞話:

「男人扮美少女係好難頂嘅,所以你至故意貼出來,因為有問題你至貼出來」
其實,罵我的人,你地自己根本就頂佢地唔順,你地都覺得佢地好變態,但又唔夠膽講出口(就算用匿名都唔敢),但又想扮開明、扮文明道德、想表現自己「我好有時代眼光」這樣。


正如有人見我貼日本的性愛超像真娃娃,就會覺得「陳大文你係咪日日要玩吹氣公仔呀」、「陳大文你係咪電車男 AV 色魔呀」、甚至覺得「嘩你好變態囉,Blog 有啲咁嘅嘢 ~」,其實,誰是偏見,已很明白了吧。

匿名 說...

我不是你,我當然不知道你的心,而且你自己又不說,我就更不知道你對這些男人 cosplay 的觀感。

我認你貼美女圖既事候,貼圖呢個行為既本質可能同今次有別。嗯,我會有咁既反應,可能係呢個題目比較敏感啦。

我講動物園,係我既直接感覺,可能係果句既語氣同果d感嘆號既影響啦。但即使係咁,亦請唔好上線到「我其實覺得佢好難頂」,我其實不特別反感的。雖係匿名留言,都澄清澄清。

-R

水之子 說...

我又對號入座先,我無駡過人,又無講cosplay歷史(外國歷史避提,中國歷史就講咗啲).我覺得網主講名器和公仔一流,最好講一吓素材添,因為最近呢方面有好大進步.如果有得玩,我一定參與,唔會怕羞,所以唔用匿名,方便有嘢玩時預我一份.
你問點解有人直覺上即時覺得我是嘲笑這班扮美少女的男人?我諗因為標題用"致命劇毒男極品"等較強烈的字眼吧.
你話"你睇下其他人 Cosplay ,都唔會咁痴肺男人去扮美少女的。男的都是扮男的動漫角色,女的扮女角",所以我真係以為你講反話(因為對cosplay眞係好normal+common).
都係嗰句,拍得好正,who's care佢係男定女?唔通disney一定要男的至可以扮米奇老鼠?就當係視覺藝術,寬大一點,真相永遠係horrible,佢地帶mask,己經比外國班鬼有公德心.
題外話:其實otaku個term出現早過隱 族十多年以上,所以御宅族呢個名稱係比今日其他人搶用咗,網主以前評嗰班電車cosplay show的logic唔係幾恰當.

Unknown 說...

>照你的邏輯,不如話如果有人寫「大麻」,你係咪又會即時認定「你梗係食大麻啦」咁呢?

當然不會了,您還有寫自慰棒呢,我當然不會認為您會去用了。

>我覺得性愛娃娃同而家呢班麻甩戴面具扮美少女,係好唔同喎。

一個是用來被麻甩佬幹的,一個則是被麻甩佬拿來穿。我看不出性愛娃娃的正當性在那裡。

>唔係 AV 是否假高潮問題,根本唔係「你係咪假或真」的問題,而係 Cosplay 連性別都轉埋,就已經唔係 Cosplay 了。你睇下其他人 Cosplay ,都唔會咁痴肺男人去扮美少女的。男的都是扮男的動漫角色,女的扮女角。

您這句話起碼得罪了一半以上的Cosplayer。可能男性扮女裝是比較少但女扮男裝的則是要多少有多少。為什麼女扮男裝沒有問題,男扮女裝卻要被您慰笑?問題又回到様子的問題。按照閣下的邏輯,若果不是麻甩佬的話(帥哥,人妖,像女人的男人等)就可以接受了嗎?一様是雙重標準。老實說,様子漂亮的話,真接找女朋友回來COSPLAY就行了,那用自己COS。

>但又想扮開明、扮文明道德、想表現自己「我好有時代眼光」這樣。

看到您在恥笑他們(您沒有這個意思?您的標題和回覆出賣了您。)還不作聲嗎?難得香港是還算有言論自由的地方。您說我扮開明之類的,閣下也一様是在扮偉大。以叫雞自豪並以此恥笑毒男是吧?叫雞是有錢就可以叫的了,沒有甚麼好自豪的。這種行為就像真小人取笑偽君子一様。五十步笑百步。

>潛台詞:「男人扮美少女係好難頂嘅,所以你至故意貼出來,因為有問題你至貼出來」

不,我的潛台詞是:「不要以為叫雞就高人一等。様子不是我們選的,用除了伴侶以外方法解決性慾這一點,我們是沒有分別的。當我已經把自己的世界封閉起來的時候,請甚麼也不要做。」

陳大文部落 說...

墮落二重奏:


Um...哈哈哈嘿,你覺得性愛娃娃好唔正當?我會覺得有人用性愛娃娃本身呢個行為呢個需要,係無問題,但有些用家狂熱到一屋都係性愛娃娃、不會接觸現實世界女性,並把現實人性代入娃娃公仔世界,我會覺得有問題,係心理上的不平衡。


你話我的說話會得罪一半以上的 Cosplay 人,好老實講,就算我唔係 Cosplayer ,不抗拒有人 Cosplay ( 其實仲幾鍾意睇人 Cosplay ,因為幾靚 ),都唔代表我一定要擦 Cosplay 人的鞋。


正如我係男人,我唔一定因為我係男人就事無大小都要站在港男一方,至於我討厭港女的程度,你看我談港女的文章已清楚了。


又正如香港有動漫電車男,我又係身為男人,但我認為不需要因為我係男人,就要諗好多良好理由去美化過度沉溺動漫的人,有很多「香港電車男」,其實本身就係無責任心、無自信,雖然我很清楚明白,港女打擊港男自信係「不遺餘力」,但以動漫為人生的全部,我個人認為對男性的自信毫無幫助,過份沉溺動漫,只是逃避現實的做法,你逃避不代表自己生活會變好,港女是不知所謂,但指謫港男當中,也有些少是有根據。


--------------------------

如果你問我這班麻甩扮美少女的看法,我不違言是有點頂佢地唔順,一係你就搵班少女 ( 中女、醜女都 OK )去 Cosplay,起碼一班牛龜大漢屌你老味著晒女裝泳衣、又裙仔又襪褲仔咁撚柒樣,一係你話佢地預備做人妖,我反而覺得無問題,但如果你又唔係 Gay 、又唔係準備做人妖,但又去扮漫畫美少女,我會覺得呢班人真係痴撚線。


唔好同我講:「因為鍾意美少女動漫,所以男人都扮埋一份囉」呢個理由,然後又想推向「港女成撚日笑鳩港男愛動漫」,大佬,唔係愛唔愛動漫嘅問題,男人走去扮美少女,仲要手托香腮,真係頂佢唔順....


------------------------------------

我從來覺得港男被港女欺負,港女本身衰過無人有 ( 全球首創!)就好明顯嘅,但電車又好、動漫男又好、港男乜男都好,去到咁極端嘅動漫,聽過無數次港男埋怨港女不愛動漫,但若果愛動漫愛到咁樣,喂,真係無乜人頂得順㗎喎。


同樣道理,港女到 八十磅連胸都無埋仲要去纖體,一樣係心理不平衡,興趣和現實互相混亂,就是問題所在。

kenkachemhazard 說...

> 我只是貼照片,並簡單說明是由男人扮的,就係咁多。

你的用詞是"致命劇毒男", 根本不簡單, 正如你之後所說明的, "好毒呀~~~", 是包含了"不可接受"的意思. 引來你口中認為"扮開明"的回應, 正是反對你"不可接受".

但, "不可接受"的, 是甚麼地方? 是cosplayer自身, 還是這種cosplay模式?

再細分cosplayer, 有可能先"易服癖", 找cosplay來滿足, 有可能只有cosplay的欲望, 剛好他們喜歡cos的是女生? 是那一種"不可接受"?

有些人是日常生活都要易服, 根本接受不了自己性別服裝, 那些人偶爾會因此被警察拉, 被壹仔報導.

有些人是日常接受自己的性別, 到cosplay場合, 換上面具, 就角色上身, 與腳色融為一體, 儀態萬千, 脫下面具, 又回復真身, 穿社會規範的衣裝.

但這兩者是極難分辨, 而且兩種方式都衝擊到社會規範, 故此難以接受以致排斥, 我相信任何年代都有, 為數還不少呢.

不需要為自己感覺辯護, 陳大文這種觀感, 相信是社會的大多數. 只是挑起來說, 總不免要被人質疑, 你的負面觀感是不必要的, 如此而已.

當然, 被人說"扮野", 總不會好受, 不是因為"你揭穿了我的假面具", 而是因為"憑甚麼你要說我的觀點是假的?". 那只會令對方更加堅持自己的觀念, 不肯接受你的"假的"指控.

Plastic G 說...

借問聲.. 我見到有d 圖背景係繁體中文.. 呢班係香港既男人?!!!!!!

估唔到進化得咁快.. xdd

陳大文部落 說...

Plastic G :「我見到有d 圖背景係繁體中文.. 呢班係香港既男人?!!!!!!」



>> ..............?

呢班人係香港人嚟,100 % made in HK。而且路牌有「大丫州」,咁你話係咪香港?

仲有「維他菊花茶」,還有「美心月餅」、「芬達橙汁」。夠香港未?

陳大文部落 說...

你以為我貼台灣㗎?

梗係唔係啦,香港嘢嚟㗎。

Unknown 說...

>Um...哈哈哈嘿,你覺得性愛娃娃好唔正當?

我只是覺得姓愛娃娃並沒有超人一等的正當性。

>我會覺得有人用性愛娃娃本身呢個行為呢個需要,係無問題,但有些用家狂熱到一屋都係性愛娃娃、不會接觸現實世界女性,並把現實人性代入娃娃公仔世界,我會覺得有問題,係心理上的不平衡。

閣下想說的是滿屋FIGURE和手辦的御宅族嗎?我說過了,様子是沒有選擇的,不把現實生活代入幻想世界,難道去當好人和工具,或是作姦犯科嗎?這世界是殘酷的,尤其是對貌醜的人來說。

>你話我的說話會得罪一半以上的 Cosplay 人,好老實講,就算我唔係 Cosplayer ,不抗拒有人 Cosplay ( 其實仲幾鍾意睇人 Cosplay ,因為幾靚 ),都唔代表我一定要擦 Cosplay 人的鞋。

正如閣下從怒插港女變成現在勁擦袁彌明一様,閣下的字典就只有擦鞋和怒插,沒有中間的。(雖然袁彌明好像不算是港女)

>又正如香港有動漫電車男,我又係身為男人,但我認為不需要因為我係男人,就要諗好多良好理由去美化過度沉溺動漫的人,有很多「香港電車男」,其實本身就係無責任心、無自信,雖然我很清楚明白,港女打擊港男自信係「不遺餘力」,但以動漫為人生的全部,我個人認為對男性的自信毫無幫助,過份沉溺動漫,只是逃避現實的做法,你逃避不代表自己生活會變好,港女是不知所謂,但指謫港男當中,也有些少是有根據。

沒有必要美化宅族,也沒有必要像您這篇文章一様恥笑他們。無責任感和無自信並不是必然,但是這個社會給御宅族展示責任感和自信的時光是不存在的。
明對三個人以上時,一個沒有受到格鬥訓練的人是不會有勝算的。牛醫生與狗護士所說的那種氣勢的確是難能可貴,但是,一個美女會和御宅族去泰國旅遊,然後讓阿宅表現出他的氣勢嗎?不會,從一開始這個選擇就不存在。美女只會在SHOPPING中沒有人拿戰利品的時候才有機會想起那些其貌不揚的男性朋友(這是親身經歷:我姊)。即使是姿色次一等的女性,也是會運用同樣的方程式,分別只是把用次一等的俊男代替俊男而已。逃避現實不會讓現實變好,可是現實就是如此殘酷的事情。

--------------------------

>如果你問我這班麻甩扮美少女的看法,我不違言是有點頂佢地唔順,一係你就搵班少女 ( 中女、醜女都 OK )去 Cosplay,起碼一班牛龜大漢屌你老味著晒女裝泳衣、又裙仔又襪褲仔咁撚柒樣,一係你話佢地預備做人妖,我反而覺得無問題,但如果你又唔係 Gay 、又唔係準備做人妖,但又去扮漫畫美少女,我會覺得呢班人真係痴撚線。

同様的問題,若果他們像得很像女的,或是穿女裝看起來不錯,身材再嬌小一點,最好像泰國人妖那様比女生還漂亮,閣下反胃的程度則會大減,是不是?結果他們的原罪還是様子的問題。就連開明如陳大文也要這様批判他們了,這個社會只會其對我們更殘酷。

>唔好同我講:「因為鍾意美少女動漫,所以男人都扮埋一份囉」呢個理由,然後又想推向「港女成撚日笑鳩港男愛動漫」,大佬,唔係愛唔愛動漫嘅問題,男人走去扮美少女,仲要手托香腮,真係頂佢唔順....

說到底只是様子的問題而已。那堆貼圖中的電波男這本書就很好地描述了其貌不揚的人所受的痛苦。我並沒有認為他們做的事應該發揚光大,您頂唔算就算了,不用像社會一様恥笑吧!恥笑的人已經夠多了,大文兄不用再加一腳。

------------------------------------

>我從來覺得港男被港女欺負,港女本身衰過無人有 ( 全球首創!)就好明顯嘅,但電車又好、動漫男又好、港男乜男都好,去到咁極端嘅動漫,聽過無數次港男埋怨港女不愛動漫,但若果愛動漫愛到咁樣,喂,真係無乜人頂得順㗎喎。

極端的狂熱者只佔全部人的零點幾個百分點而已。大文兄這樣以偏蓋全,已經不只是恥笑了。

>同樣道理,港女到 八十磅連胸都無埋仲要去纖體,一樣係心理不平衡,興趣和現實互相混亂,就是問題所在。

這様吧,大文兄把這些照片貼在這裡恥笑他們,他們就會立刻心理平衡了嗎?不,他們的心理不平衡正正是這種把撰文者放在道德高地的文章所造成的。這種正論並不能改變甚麼,但這種正論卻使反對者更理直氣壯,使弱勢社群受到更多壓迫。

Plastic G 說...

唔係.. 我以為係"日本d 動漫狂熱人"者.. 香港人真係唔覺"狂熱"成咁喎!! 佢地係為影相咋? 我直覺梗係覺得香港人未去到呢個 level 咋.

不過男人老狗扮公仔, 為生活就話者, 為興趣.. 哈哈!!

Plastic G 說...

To: 墮落二重奏

想搭訕講幾句.

其實唔公平, 俾人笑既大有人在. 如果係因為生得醜樣, 唔通呢d 係一個藉口俾佢地唔出街, 日日 cosplay 咁做人?!! 仲要係男玩女既cosplay? 鍾意靚既野係人人都會. 如果我鍾意winnie the pooh, 唔通我要去森林生活?

我直覺覺得呢班人都係玩野居多, 唔係真正當自己係卡通美少女. 但大家應該要幫後者既人建立正確價值觀, 咁樣掩耳盜鈴, 叫人唔好歧視佢地, 都係不切實際既做法.

我身邊都有個表弟係咁樣, 讀唔成書皮膚唔好, 好自卑而家廿幾歲仔, 街都唔敢出. 唔通成世笠住公仔頭做人?

要笠住公仔頭做人係好易, 面對社會既眼光係好難, 但難都要做. 你唔可以叫人唔好歧視佢地, 佢地應該係調較自己既諗法去適應社會, 呢個世界係極多PK, 自己可以做既就係唔好咁介懷別人既眼光囉.

不斷叫人接受佢地, 當人地接受佢地時, 心入面最難受既咪又係佢地.

匿名 說...

其实我又覚得唔使咁大反應,D相出來既效果真係覚得幾認真,我相信反而係佢地可能搵唔到一大班靚女(Budget有限??&靚就仲駛鬼帶套咩)肯陪佢地玩OR中女、醜女肯帶套(唔靓帶套咪即係認唔靚, 玩得COSPLAY都係想俾人留意), 咁引伸出呢班漫迷有D咁終極做法! 先唔好諗裏面係咩(地球人又好、外星人又好),為左影出D相既一致性及與原作相似度, 佢地既做法可能真係唯一出路.....

至於吹氣娃娃同佢地.... 點比ah???除非佢地目的係引起你“性趣”而唔係“興趣”。 夜媽媽見到都震一震先la.

Kogptn 說...

是咁的. 我來p你地嗰K的.

人地cosplay關你的咩事?

第二搵班人泥cos?上面邊個白痴爆出泥?
cosplay就係要自己喜歡而自己去cos.
點叫第二個cos?

第三先天限制,咁cosplay之下.
喜歡角色往往會和自己不同.
E個係一個比較有效的方式...

一向ACG界成個觀念同外在唔同...
你連COSPLAY都唔知係咩唔好亂話人...
COSPLAY只係扮演喜歡的角色...

影相是其次.你可以話COS得好定唔好...
(我相信E種cos好難唔好...)
但絕對唔存在奇怪同嘔心.
除非你本身連cosplay都係奇怪.