近期網誌簡介


2009年7月15日星期三

無恥電視翡翠台 CCTVB:2009廣管局公聽會精華

以下這幅圖畫幾乎充份代表本人對 『無恥電視翡翠台 CCTVB』的心聲




民建聯借勢揶揄市民缺乏時事洞察力、浪費雙普選!( 有無搞錯呀,你以為我聽唔出呀? )




其他片段:













6 則留言:

匿名 說...

民建聯條友仔又真係離晒罩。不如叫佢地冠名贊助d電視節目「民建聯wahaha yoyo阿爺支持雙普選」咪重有效。

重有,條友仔有稿都講到一舊舊。真係想用cctvb個牌blog佢個頭。

ak47

匿名 說...

又係社民連一班毫無知識的流民搞事。除了說粗口大聲夾惡,還有什麼花招呢?
有錢已成為香港第一大罪,窮人上網上線,美名為爭取公義還是討著數,要問社民連了。
站在陳志雲背後的西裝友,人家冷靜回應,就突然加把聲滋擾,這是有修養的行為嗎?
噢,陳大文先生閣下這種質地,應該很愛死這種刁民罷,慣常賣弄低級趣味如你,一定邊看邊大笑...


路過

曹尼碼 說...

路過的匿名,嫌中共打賞你的五毛太少啦?竟然想要六叔獎?

Quality Alchemist 說...

蕭若元說得有理, 應該深入探討.
但社民連的跟隨者,不應叫囂阻礙台上的發言.

匿名 說...

http://www.hkreporter.com/talks/thread-791246-1-1.html
路過的匿名仲有Quality Alchemist,你地同上面tvb智囊團某成員o既思維咁相似,唔通你地都係智囊團o既?
(唔係化,社民連果d係"暴動",咁107動力果d又係叫咩?)

陳大文部落 說...

2009年07月17日 星期五 下午7:53 匿名:

對於當日公聽會,各界人士對 CCTVB 的指控,都反映了很大程度上市民的普遍不滿。

至於有條友(睇個樣幾年青) 多次爆粗「你老味吖」,我個人有保留,他粗口以外的指控有道理,但爆粗有時要爆得有技巧。

如時間許可,我可能就呢件事寫少少嘢。