近期網誌簡介


2009年7月20日星期一

反o靚模盟主與o靚模會談








( 蘋果日報 2009-07-18 )


身為反 o靚模網民之首的張振海,昨日與 Lavina相約在中環一餐廳內進行對談,因先前曾屢次隔空過招,有過種種誤會,起初兩人均表現拘謹,雖然相鄰而坐,但彼此間隔着十丈遠距離。 18歲的 Isaac面對 34E的 Lavina更表現得頗不自然,還是 22歲較成熟的 Lavina先打破隔膜,主動坐近 Isaac身旁,並在自備的《夏之盛放》寫真集上簽名送給 Isaac,其後 Lavina推銷自己的寫真集時, Isaac也投以欣賞目光。以下是兩人的詳談內容。

L: Lavina  I: Isaac 記:記者


L:我哋本寫真集係經過審核,係適合嘅……即係唔使包膠袋,唔係淫褻。( Lavina逐頁逐頁翻開《夏之盛放》寫真集)我哋本寫真集係一個愛情故事,相片係陪襯,本書都好健康。

I:你揭嗰陣我有睇過,冇問題㗎,我覺得 OK,健唔健康每個人定義唔同,我自己覺得冇問題,好多男人自己平時睇嘅更加過份。(摸頭笑)

L:我哋好多相係着番衫,唔係故意賣弄性感。

I:(猛點頭)係呀,係呀,着比堅尼影相冇問題㗎,去沙灘都大把比堅尼啦。

( Isaac被 Lavina一輪嘴的硬銷攻勢打動,態度開始沒有之前強硬。)

I:我係針對太過火嘅宣傳,令書展道路好擠逼, fans叫囂,影響書迷,我建議將書展同寫真宣傳分開,咁你哋都有充足空間,咁你樂唔樂意有新嘅展覽?

L:(認真的思索一會)香港係有言論自由,大家可以表達自己嘅意見,我贊成大家講出自己嘅心聲,但要尊重別人,有時會言論過激。我有睇番你嘅回應,我知你嘅初衷唔係咁,亦都唔係主要針對 o靚模。

I:其實我係對事不對人。

L:你覺得其他藝人出書又點?

I:如果造成騷動,影響書迷,當局都要管理。過往有經驗,太多人衝住明星而嚟,為影相、握手同簽名,秩序有問題,未必寫真集造成混亂。
(雙方圍繞書展問題理性討論了一輪,關係和睦。)


獲贈寫真集稱會珍藏


記: 呢次接觸過 Lavina後,會唔會對佢印象改觀?

I: 性格好好㗎,我覺得佢( Lavina)講嘢好 make sense,幾好。

L:評價呢?

I:係 OK嘅。

( Lavina再三提醒 Isaac要好好珍藏她的寫真集, Isaac表示會尊重女友意見才一同欣賞。)

其後 Isaac主動提到 o靚模周秀娜在書展舉行獻吻會有問題,他說:「好有可能造成滋擾,首先會排長龍同喧鬧,獻吻會呢樣嘢一路以嚟都冇,同書展冇關係,簽名會都仲話簽喺本書度,一年一度嘅書展應該維持佢嘅獨特性,邊個係周秀娜,我都記唔出。」


18歲英國留學生張振海( Isaac)日前在 Facebook發起反 o靚模大聯盟,瞬間成為風頭人物。雖然事後 Isaac入後波改口稱沒有反 o靚模,只是針對貿發局云云,但其底細已被網民起乾起淨。他的 Facebook有 600多名好友,而找來的照片中, Isaac穿上「 Sex Professor(性教授)」字樣潮 T,又試過舉反 V手勢拍照,可見他平日愛好抱不平。





採訪手記:挺胸合照「動 L」上身

Lavina昨日因工作姍姍來遲,累 Isaac呆等 1個鐘,不過她十分識做,甫見面即主動與 Isaac握手,不過 Isaac懶洋洋坐在座位上,握手時未有站起來,幸好對談的過程中二人有傾有講。臨離開前 Lavina再次主動跟 Isaac握手道別,並送上親筆簽名的寫真集《夏之盛放》給他作紀念禮物,這次 Isaac雖然有站起身,但站姿如「攣弓蝦米」, Lavina即喝一句:「你企直啲啦,影相靚啲。」 Isaac馬上「動 L」上身,挺直腰背與挺胸的 Lavina合照,相映成趣。


2 則留言:

Betty 說...

又多一个年少无知的电车男中伏.....

浪子m: 說...

http://mingmanfred.blogspot.com/2009/07/o.html

咁啱既, 我都寫左, 哈~