近期網誌簡介


2009年7月18日星期六

o靚模大躍進之:三反五反!!!


東方日報 報導 2009-07-18

A.Lin被 out:咪要腰斬美女廚房?

靚模「肉光氾濫」引起反感,身為電視台高層的陳志雲肅清歪風,一聲令下封殺她們亮相節目,更呼籲有志入行者「賣藝不賣身」,靚模A. Lin聞言即說:「咁《美女廚房》咪要腰斬?」


當網民發起反靚模行動組織,禁止她們亮相今屆書展的同時,無綫總經理陳志雲昨午出席活動時,談及他即將推出飲食新書,並將於書展舉行座談及簽名會,他坦承也不鼓勵靚模「歪風」繼續。


陳總說:「呢股風氣喺歐美、日本都好流行,依家先吹到嚟香港啫。好明白家長擔心啲乜,所以贊成書展另闢一個位置畀佢哋,大家可以選擇性行唔行過去。我亦有同同事講開,錄影咗嘅節目冇辦法啦,跟住嚟嘅就唔好,呢種風氣唔值得鼓勵,肉太多嘞!」


港男廚神飛靚出局

言下之意下令全面封殺靚模,在陳志雲一聲令下,將於下星期六(25日)舉行的「2009香港先生選舉」即時首當其衝,其次是請一眾靚模出賽的《美少女廚神爭霸戰》,亦決定將一班靚模「飛出局」!


據悉,本屆港男有意邀請靚模如E Cup Baby、Lavina、Rainbow及Kama等出任模特兒界別組評判,不過監製何小慧接獲陳總order,即表示評判卡士尚未落實,她說:「不過公司行政上需要,我哋都會配合嘅,可以邀請多啲其他模特兒(當評判)㗎。」一班靚模未能奉旨
A. Lin被封殺,原本有份上《美少女廚神爭霸戰》,已成泡影。

-------------




Race拋胸斥靚模教壞人


黃婉佩(Race,前名黃婉伶)昨日與四位靚模Monique、Suki、Sherry及Salad出席「GFun聯萌」,即將推出寫真集《我‧黃婉佩》的Race,對一班水着G模拋胸互撼說:「藝人入行有唔同途徑,我覺得佢哋想利用靚模個名入娛樂圈,認為係最快方法,可能佢哋啱啱出道淨係睇表面,其實性感還性感,唔好覺得愈着愈少就係好,唔好教壞下一代!


之後Race再到銅鑼灣ToyWatch專櫃舉行寫真集宣傳活動,其中二百本寫真集會送上百搭錶帶,她笑言會預留五十條送給朋友、緋聞男友及家人,她更即場展示寫真集中一幅照片說:「當時我着咗件肉色緊身褲,雙腿張開,嚇到阿媽以為我冇着褲!」

-----------





Yumi Melody出席書展唔敢拋胸


靚模進軍書展,反對聲音日漸激烈!對於有人為反模而靜坐抗議,Yumi及Melody表示:「其實都有啲擔心,所以公司請咗好多保安。(Lavina唔搞簽名會。)因為佢太紅、太性感,但我哋唔係太性感。(覺唔覺少個對手?)唔關事,仲有好多人出寫真,都唔怕。」


Melody自言書展當日只會穿背心及短裙仔到場,不會穿 deep V拋胸上陣。她又稱公司稍後會安排她們到旺角測試人氣反應,問她可擔心被掟鏹水彈?Yumi與Melody異口同聲說:「好驚!」

3 則留言:

Alex Yiu 說...

嘩...多重標準,唉。

Hoito 說...

香港娛樂文化就是沒有"其他"文化,只有單一的"健康"文化。
連性感都容不下的社會,難怪這麼多斯文色狼和中坑色狼。

Betty 說...

老实讲, 书展得嗰逼字, 我已经唔会再去. 要买书, 平时去书局都可以买到啦. 尤其是返大陆多, 如果买中文书, 我会买简体字版咯, 平好多!

去书展逼嗰D人, 有冷气凉之余, 又有视觉刺激, 其实无乜唔好吖.