近期網誌簡介


2009年7月21日星期二

惡霸偽善書商齊反o靚模




( 以下藍色字為本部落回應 )


六大書商聯手抗 o靚模


( 蘋果日報 2009-07-21 )


【本報訊】去年書展金融投資書籍大熱,但今年經濟不景,投資書數量銳減八成, o靚模寫真集乘勢崛起。本港六大書商預料,今年書展愛情、趣味、健康飲食及時事教育等書種成為新寵,並聯手推介十本好書力抗 o靚模寫真。


回應:乜書展唔係要好撚講求文......化㗎咩?書展嘛,根據「文化人」嘅標準,嚟得書展嘅市民都應該要好撚有文化㗎喎,正所謂出口成文,學術雅士、會當凌絕頂一覽眾山小呀、擁有國際鴻圖視野呀、學貫天南地北、乜乜七七㗎嘛,乜『愛情、趣味、健康飲食』係『高尚文化雅士』追求嘅咩?

明報出版社主打新書《阿蘇搵食卡之無敵飯局》。

皇冠、明報集團、商務、天地圖書、三聯及新雅六大書商,將於明日在灣仔書展推出逾 200本新書。明報出版社總經理蘇惠良表示,去年書展大賣的投資書,今年受金融海嘯影響風光不再,出版數量較去年同期大跌八成,取而代之是一些健康飲食、歷史保育及趣味性書籍。公司力推的《阿蘇搵食卡之無敵飯局》,食家蘇施黃以搵食卡形式介紹餐廳及其心水菜式,還有「一睇就明」的地圖。


回應:唔好意思,蘇絲黃係食家嚟嘅咩???唔係下話,咁都叫食家,咁樓下電吞麵檔阿昌叔、朱師奶個女阿珍都可以叫自己做食家啦。睇o靚模都好過睇你蘇絲黃啦,收皮啦你。

駛唔駛推介埋『志暈飯局』呀?

如果話o靚模書低俗,咁呢啲乜乜蘇絲黃垃圾書,又有幾『文化』呢?


商務零售總監尹惠玲表示,今年投資書銷售量較去年下跌五成,今年會以趣味性及教育書籍為主打。作者古天農所著的《天農百部》分享 100部父母必讀的好書。此外,天地圖書推出《我的低能大肚之道》,作者馬仔講述懷孕期間的樂趣。


回應:好奇一問,阿邊位先生,閣下老婆懷孕關人撚事咩,就好似前文《沉默的o靚模》已經指出,坊間好多垃圾書,連屋企養左隻貓仔狗仔、今日食左蛋糕仔好開心呵、老公老婆我愛您、自戀狂無聊日記...都可以出書,呢,嗱嗱嗱,就正如呢本講自己大肚生仔嘅日記書,仲要係漫畫形式,係漫畫喎,乜唔係應該去漫畫展咩!?既然講到書展係「好撚有文化」,書商又話投資書銷量大跌,喂大佬,啲書商本身都唔係講文化㗎啦,只求氹人買垃圾書賺錢咋喎。



對於今年 o靚模寫真集入侵書展,三聯書店市場營銷部副經理梁麗嫻表示,文化書籍不會與 o靚模有競爭。新雅董事總經理梁榮錝表示,家長們十分着重健康文化書籍,「唔好俾 o靚模文化衝擊到。」


回應:唔好講廢話啦,健乜撚嘢康吖,講來講去一個字:錢。錢錢錢。最緊要有傻瓜買出版商嘅垃圾書、倉底貨。 啲出版商自己無得出o靚模書,咪吹捧「健康文化」囉。

10 則留言:

唔想開名 說...

不講不可。我記得十幾年前o既基督教書室都仲有一個大社群,佢地真係搵書睇,求真求知。o的書不需要好 fancy,最緊要有料,夠思考性。迎年我見基督教書室都開始有 rubbishisation 情況。

書展已經變質啦!屌比o的偽文化商家佬扮九晒蟹,我真係零願睇o下微波好過!

匿名 說...

簡直係我心底話...
果 d 出版集團一味靠勢力...
我好想講: 吊呵!

Quality Alchemist 說...

我只去過書展一次,當年因自己的第一本小說推出,看看書商有沒有展出,可惜沒有.
唉! 我用了兩年時間,把品質管理理論用武俠小說形式寫出來. 現在只好放進自己的Blog 中,共有心人閱讀.

現今世界,只要有名氣或人氣,不愁書商不展出.

能能 說...

書展!真係鐘意睇書我情願洗多少少去台灣好過!

陳大文部落 說...

就算唔去台灣咁大陣丈,好老實講,當有書籍合自己口味時,平日都買左喇,唔會特登去到書展人迫人至買囉。


香港書展就算未有o靚模出現之前,都已經變左垃圾崗,得個迫字,趁下熱鬧,無乜意思(我覺得咋下~~)。

鋼筆Etwkc 說...

《我的低能大肚之道》,作者馬仔是筆名 真名是 劉海欣 Maggie (女性) http://hk.news.yahoo.com/article/090719/3/d9zy.html , 是她親身經歷,她的 blog 是http://maggiemarket.myftp.org/wordpress/

bittermelon 說...

去過兩年書展後我就以後不再去了,人太多,根本無法可以靜靜地看書選書,不如去書局好過,反正折扣都是一樣.

陳大文部落 說...

《我的低能大肚之道》作者和書的內容我都知道。

呢類書如果當漫畫睇都幾過癮,但奇怪嘅係,書商將呢種書在『書展』推介,其實書商本身都已經唔會理係咩書,總之希望催谷銷量就推介。


如果呢本書在漫畫展推介,我不會批評,但既然話人地o靚模低俗,又話o靚模不適合書展,咁將本漫畫放在為書展推介,亦唔見得書商做適合的事囉。

匿名 說...

我90年響香港書展明報攤位用 5 蚊買o左本「六四真相」圖冊。

能能 說...

咁又係,鐘意睇書平時都可以買,書展人又多又要過海.諗起都驚!