近期網誌簡介


2009年7月27日星期一

o靚模流浪記:S 系夢幻人型 Yumi 尹蓁晞

( all photos can click to view full size )

























11 則留言:

匿名 說...

只是一班化化妝作狀的女孩,沒特色,與高貴無緣,靠肉體賣色相,看似沒腦沒智慧,在鎂光燈下扮可愛,羞辱了女性.

她們除了賣肉,還懂甚麼?

匿名 說...

yumi 成日黑口黑面好似死老豆咁款


ak47

匿名 說...

唔係丫我覺得幾養眼呀. 尤其在悶沉的office中...... 化妝整容冇所謂, 我負責睇之嘛又唔係我整, 我係target-oriented....

匿名 說...

一看此女便知沒智慧,只是一堆肉,賣弄風情影低了女性,根本是沒品味,沒靈魂機敏的肉體女。
女人最引人的,是智慧和美麗心靈,不像男人只會看肉 。

Betty 說...

其实有无智慧都好难话睇相就知卦....

匿名 說...

> 女人最引人的,是智慧和美麗心靈,不像男人只會看肉 。

哦! 咁你慢慢睇「智慧和美麗心靈」啦, 留返d肉比我睇就夠喇.

btw, 「智慧」同「美麗心靈」? 呢兩樣野, 我好少係香港女性身上搵到.

匿名 說...

「智慧」通常存在於上了年紀的人, o靚模不大可能有智慧, 而o靚模入世未深, 不排除仍有一些尚未被社會大染缸污染, 依然擁有「美麗的心靈」與純潔的胴體.

匿名 說...

正正正正正正正正正正正正正正正 !

匿名 說...

o靚模入世未深, 不排除仍有一些尚未被社會大染缸污染, 依然擁有「美麗的心靈」與純潔的胴體... <--?

其實真係好多人對電視裏面同雜誌嘅女仔特別多幻想,就等如阿嬌事件發生之後有幾多人非常反感,就知道有幾多人嘅幻想被破滅,即係知道有幾多人有咁嘅幻想 。

你令我諗起之前竟然有朋友同我講話Isabella係處女。當時係啱啱同李生開始拍拖,未傳出生仔新聞之前。有錢人鍾意嘅女人佢地又特別多幻想。

其實呢D心態係咪等同於港女覺得李澤階係一個心地善良嘅白馬王子,鋤強扶弱嘅正義英雄人物一樣。同港男想搵個唔貪慕虛榮嘅處女明星model一樣咁虛無飄渺。

匿名 說...

其實而家係香港想搵個靚靚地但係又唔貪慕虛榮嘅女仔已經好難...

匿名 說...

你可以將靚靚地刪去