近期網誌簡介


2009年7月23日星期四

書展福音:o靚模的詩篇




( 網民創作,經本部落修改及加長 )


寫真要買周秀娜

幻想最好搵 Kama

想玩4P要 Hotcha

最索都係 Angela


無敵胸襲 Lavina


微波天后 Theresa


八模寫真誇啦啦


師奶見到屌那媽


明光社要做嘢喇


男 Fans 對 o靚模表示讚賞



( 讀者如有興趣可繼續創作,本部落會用作貼堂 )





5 則留言:

michigan_8_mile_road 說...

http://www.facebook.com/group.php?gid=105873722794

請你睇睇呢一個 group.....因為, 我覺得好有道理

你唔需要理邊個搞呢個 group 架啦.....因為你冇機會見到佢, 唔好話上鏡啦. Thank you!

陳大文部落 說...

反o靚模又好、支持良好閱讀風氣 group 又好;甚至有婦團搞道德 group 又好,呢啲嘢,睇左就算喇。

其實在我網誌文章《沉默的o靚模》和《o靚模工業》文章也指出,好書對於有心閱讀的人來講,一早買左,或者有人會趁書展順便買都唔出奇,但通常唔會成年都唔買,只會等書展買囉。

我無乜興趣要知道邊個搞呢類 group ,就算果個 issac ,都無乜興趣探求。

匿名 說...

Kama 側臥的照片幾養眼, 博主不妨多貼幾幀類似照片, 以饗網友.

nightingale 說...

有無人可以迫到明光社講粗口,佢一講粗口就可以有戰略合理性。到時我地可以反擊明光社,唔駛俾佢地管到仆街。

陳大文部落 說...

nightingale :

話時話,盲光社真係好似未見聲氣喎,無理由吖,o靚模咁「破壞道德風氣」,盲光社點可以唔表示下呢...