近期網誌簡介


2009年3月6日星期五

經典回帶:港男港女圖


昨日整理一部舊電腦,原來唔知幾時有呢兩幅圖....

( all photos can click to view full size )




8 則留言:

Hana 說...

哈哈,你啲廣告全部都係醫病嘅?

陳大文部落 說...

我都覺得好榮幸,有陰道炎啦、婦科啦、尿道炎啦、係爭在未有『殯儀』.....

我覺得好榮幸囉。

匿名 說...

小弟最懷念的MAXIM香港版,有充沛的膠力,可惜無咗。

陳大文部落 說...

哈哈哈哈!

如果我有幸入去 MAXIM 做 ( 而且話得事 ) ,我一定 send 封邀請信俾袁彌明,精心泡製一個專訪...好睇過『志暈飯局』...

Linus 說...

有趣 lol

詩白爾 說...

MAXIM!MAXIM!
點解會無左MAXIM香港版架!大陸版悶死我啦!嗚嗚!飯耐囉~~~
呢本係小詩係中學睇o既第一本「正野」!連阿蛇都瞄左幾眼,跟住同阿蛇打成一片!

詩白爾 說...

陳大文兄不如坐言起行搵袁小姐專訪,然後仿MAXIM風格寫個專訪,跟住貼埋係度唔係更加妙咩?(記得排版果陣唔好偷工減料,例如借D意貼少D袁小姐o既性感相)

匿名 說...

真是很經典,找到的都是細圖,沒你的那麼高清.