近期網誌簡介


2009年3月4日星期三

通識教育: 陳冠希化 EDISONLIZATION


上星期『藝人淫照風暴』女主角之一張柏芝,向來以敢言、美麗、女中豪情又身兼人母並且風采依然的她,上電視接受獨家專訪,播放期間在人流旺區即時引來過千市民聚集觀看,事後各界輿論不絕,都環繞用不同理據支持張柏芝。她在鏡頭前說話沉重,哭訴怒插陳冠希,包括她的金句:『我地都有阿媽生㗎!』與及『你而家同我講公義?』,當然還有最受傳媒熱烈作為報導標題的『貓哭老鼠』等等。一時間感到香港此時此刻,一片正氣,可歌可泣,一位母親道盡驚天地泣鬼神、傳統龍的傳人金科玉律,天空清澈無瑕,眼珠不其然像日本漫畫般閃著淚光,熱血沸騰,天地有正氣,鼎天立地,一言九鼎,真理就在眼前,觀眾看得如痴如醉之餘,心想柏芝快快復出,雖然充其量都是買翻版,每一份熱情,每一份心意,每一份支持,就憑柏芝的真情演說開始。


但很吊詭地,慾照事件涉事女藝人不止張柏芝,還有鍾欣桐、陳文媛及其他人,但現在只有柏芝在鏡頭前說話,觀眾期待復出又似乎只集中在『柏芝幾時復出呀』。


除了鍾欣桐外,其他涉事女藝人在觀眾心裡可能已經印象模糊,甚至『其他幾個女仔叫咩名話??』。


言歸正傳,我從不打算談論『陳冠希是否衰人』、『淫照事件與資訊保安的技術分析』、『香港道德發展進程』和『淫照事件對謝霆鋒張柏芝家庭的影響』之類。偉論何其多,各有各說法,大家都似是而非。對於保守女性而言,基本上陳冠希和女星上床已應直斥為大逆不道,對宗教狂熱者而言,又基本上『婚前性行為』也是罪大惡極;對於阿媽心態的女人而言,又會覺得『咁班女仔咪蝕晒囉!都無禮金嘅!』。對於認為冠希很俊美又羨慕他滿口英文有錢仔夠型夠醒的『港式女士』來說,陳冠希本身就是俊男典範,在淫照曝光前,何嘗不是每天都用盡最尖酸刻薄最白鴿眼最陰毒的說話去揶揄其他不及冠希俊美的男人,到了淫照被揭發,現在又來『道德起義』,並且拿起『道德鋤頭』,來個『港式女權抗爭』,與此同時,又埋怨『點解你咁靚仔但唔衰㗎嗟!』。各種輿論都很自相矛盾。



這是香港地,容許我向讀者問幾條很簡單的問題:


1. 李澤楷是奸狡利用財技玩弄市民,還是商界鬼才?

2. 如果你是低於私有化價格入了貨,會否多謝李澤楷的私有化?

3. (尤其女讀者)你覺得陳冠希靚唔靚仔?


香港地‧自己顧自己

我故意先問讀者關於李澤楷和電盈的事,這是香港,每一分鐘都有窮人但又每一分鐘有人炒股賺錢,每一天都有人玩金融輸身家仆街冚家剷,在痛罵李澤楷利用財技玩轉小股民的同時,也會有人嘲笑你不夠醒目,買得太早放得太遲。你可以不滿李澤楷財技刁轉,但又有無數女人尤其港式女士心裡無比欣羨,每天照鏡問自己:『如果我識到 Richard,咪變名媛囉』這樣的,有錢就有勢,香港地,就是憎人富貴厭人窮,你窮是你無能,你有錢是你叻仔(或叻女) ,數銀紙還要講道德講公義,是否太滑稽了?


陳冠希是俊男,他也是溝女王,更是花花公子,只不過他的電腦不知怎解外涉了淫照,我膽敢反問,若果他到現在仍未暴露搞女荒唐,現在的一眾所謂『道德鋤頭烈士女藝人』,還不是天天扮純情小乖乖,很天真很傻,每天無邪小女孩搏得大眾掌聲?


結集地方智慧‧學習陳冠希化:Edisonlization


曾幾何時,無數所謂『老老實實蠢蠢地』的踏實港男,儲多點錢哄女孩子高興,但抱歉,你是平凡男,你不是有錢人,和你們這些廢物一起沒前途,你不夠靚仔,學習陳冠希吧,看人家多有型,富有又時尚,滿口英文,包括在『蘭桂芳扮鬼妹仔的黃種皮膚港式女華人』心裡,陳冠希就是一個典範,是多麼的夢幻,多麼的優雅,其他『黃皮膚少講英文唔識用名牌』的平凡男,賤過地底泥,女孩和你出街貽笑大方,失禮死人,陳冠希搞女無數,這就是他的成功之道。


在香港地談養妻活兒?連替女人拎手袋都不肯的男人,在港式標準下已沒有『紳士風度』,衣著又不及型男 Model,樣貌又不夠俊美,家境又平凡,男士們學到陳冠希的成功嗎?抱歉,我重申這是香港地,香港就是這樣,你捉不到港式醒字派步伐,是你的失敗,溝不到女是正常,被女人看不起是抵你死,陳冠希慘得過有大把美女獻媚,男士們想奪得『港式美女』歡心,請從此刻開始,夢醒吧,學習陳冠希,古惑醒目識撈就是香港生存之道,不要問點解,遊戲規則就是如此。


不論黑貓白貓‧吃到魚就是好貓


做個好男人做個好爸爸做個好孩子做個有責任感男子漢,聽都聽到厭,如何努力如何誠實如何真心,在香港這個小醬缸都是失敗者,失敗就是廢柴,你不夠古惑注定港式女士離你而去。不論陳冠希,其他美女不絕甚至還贏得港女餵軟飯的花佛男也好,活在香港,古惑是生活智慧,面對醒目港女男人要夠古惑,懂得古惑包你發達,陳冠希玩遍美女,淫照只是他美女群的一部份,踏實傻瓜男還死守男子漢忠貞之義,是你還未夢醒,香港不會認同你,港式女性只會遠離你,陳冠希淫照事件,淫照只是為大家帶來官能刺激,真正的反思意義,就是男人要明白港式女人想要什麼,就算早前的『倪振濕吻大學校花』事件,倪振當然不及冠希俊朗,但他們的共通點,就是夠古惑。


據理解,陳冠希缺乏電腦知識,他也是囂張之人,淫照曝光前他也有向朋友炫耀小量『不太露骨』的自拍慾照,只要他沒有外涉淫照,其實到現在這一刻,我們觀眾都仍然會真心相信藝人(偽人)一言一行,當然,張柏芝在專訪灑的眼淚,搬上中國人普世忠厚仁義價值:『我地都有阿媽生㗎』、『你有無好好保護班女仔』,對於很多以電視機為伴的市民來說,即時勾起中國國歌『義勇軍進行曲』的歌詞:


『...到了最危險的時候、
每個人被迫着發出最後的吼聲。
起來!起來!起來!
我們萬眾一心..... 前進!前進!進!』


究竟是陳冠希玩女大滾友,還是我們社會根本就是要大古惑滾友,看倌在熱淚盈眶之餘,不妨反思一下。


伸延閱讀:

金魚

我們的生活問號





28 則留言:

Betty 說...

>>>敢言、美麗、女中豪情又身兼人母

真系, 嗰样完全无残到... 大佬我失恋时喊到死, Erica 话会出眼纹. 但系见到佢, 完全无野甘...真系好羡慕吖.

Betty 說...

3. (尤其女讀者)你覺得陳冠希靚唔靚仔?

哗, 你嗰问题我同班blog 友食饭时被D 男Blog 友问. 我即刻话:"几OK 吖."

但D 男blog 友好不蝕, 话一块墫头响旺角都掟死十个.

不过好对唔住, 我行响条街度, 真系一百个都见唔到一个比得上陈生的男仔咯. 虽然瘦系瘦左D, 但起码好过救生圈吖. 虽然嘴藐藐, 但加埋D 五观都叫型仔哦.

陳大文部落 說...

如果你問我,我會一秒鐘內答你:

Edison 確係靚仔,而且係好靚仔。

我個人來講,我唔會用『道德高地』去睇一件事,人地係靚仔就靚仔,靚仔多女獻媚就係咁簡單,佢從來無迫啲女仔同佢上床。


唔好意思,莫講話旺角,我連尖沙咀、中環、銅鑼灣等等,雖然係有靚仔(靚女都唔少),但無乜邊個啪得住陳冠希。


陳冠希個款唔係『幾 ok』,而係『非常好 OK』。

** 飛雪素素 ** 說...

冇呢個market就唔會有呢D人,好明顯係市場需要啦~

匿名 說...

陳兄越來越出神入化....

Edisonlization 呢個 term 好得呀




Crow

Betty 說...

完全同意你讲法. 虽然审美系各花入各眼, 但都无理由差甘远呀.

当时, 我班friends 直头寸到周围望, 跟住话边度有陈甘0既质素0既男仔? 点解望来望去望唔到.

事后我有嗰friend 讲: 如果陈叫做 "一块墫头响旺角都掟死十个"的质素. According to 呢嗰 standard, 我地(班女仔) 直头要话張柏芝嗰样唔掂,影响市容添!

但事实上, 我地嗰嗰都觉得張柏芝系好靓女哦.

Betty 說...

至于陈冠系杀人放火, 姦淫擄掠. 呢D 系佢内在问题, 唔关外在问题(外表仪容)事.

** 飛雪素素 ** 說...

唔係個樣唔靚仔,係D眼神有少許陰險,同充滿自信地淫笑, 我望落去覺得好不安...

Betty 說...

讲真, 我唔觉.

** 飛雪素素 ** 說...

我唔多崇洋,因為美國呢D ABC 大把

Betty 說...

与崇洋无关, 就算佢只讲国语, 甚至系哑既, 我都系觉得佢靓仔.

Betty 說...

当然, 讲样我又觉得权相佑更靓仔.

** 飛雪素素 ** 說...

我自己都date過ABC,係乖D 嗰D,好cute架... 因為ABC 唔止係Edison 呢一type,有D 乖樣D嘅.. 講o下D唔正嘅中文,好可愛架。
不過, 物以罕為貴,所以香港係陳冠希嘅世界...正如之前我曾經同我個鬼仔fd講,你如果識廣東話,番到香港可以做明星呀~

** 飛雪素素 ** 說...

不過呢D各花入各眼,審美眼光好個人嘅~情人眼裏出西施嘛

eric 說...

我覺得倪X更加勁囉。

Betty 說...

>>>我覺得倪X更加勁囉。

为什么?

** 飛雪素素 ** 說...

ya.. why 倪X更加勁?

匿名 說...

大文兄,
小弟深深佩服這篇鴻文,只有少少提意:與其
edisonlistion, 不如emphasise在 eDILisation 更親切!只是一想起陳冠希,就想起這個DIL字,不好意思打擾了!

Betty 說...

DIL???? 什么来的?

Betty 說...

星期四啦, 都种未有张的video 睇~~~~

eric 說...

偽X冇陳生咁後生靚仔,都比佢溝到女,攪咁多野之後,有人仲肯嫁比佢,唔勁?

星期四啦, 都种未有张的video 睇~~~~X2!

Betty 說...

Diamond Chan 好似默认0左无张的video 睇的话, 会请吃饭哦.

匿名 說...

文中說的對,edison 為何會有這麼多美女獻身,就是有他的市場,社會都是很認同像 edison 這類的口甜舌滑男子,很多港女口說要男人踏實,心裡喜歡文中說的古惑男,是諷刺.

:)

eric 說...

小瓶子 提到...
Diamond Chan 好似默认0左无张的video 睇的话, 会请吃饭哦.

喺唔喺淨係請你呢?

匿名 說...

中國人之光.
http://www.youtube.com/watch?v=Im7W1AnDmgA

Carmelina 說...

i like your term of "Edisonlization".

同意"Edison 確係靚仔,而且係好靚仔"

我諗如果唔係咁既條件,好難attract 到咁多女仔!呢個market有demand同supply!

匿名 說...

i felt that edisonization much better than edisonlization...
And the other define should be includes, e-ethic and d-destroyed i-ignored s-silly o-oriented n-node in new generation.

Ethic- Destroyed and Ignored person with Silly-Oriented Noder in the HK new generation.

陳大文部落 說...

我都覺得『edisonization』好過『 edisonlization』。

不過是但啦,just for fun 嗟,當笑話笑下過癮下算囉。