近期網誌簡介


2009年3月11日星期三

我覺得佢有陳冠希嘅潛質

( all photos can click to view full size )




完熟 その 美熟女





39 歲 的 Karen 雖 然 被 T 先 生 和 父 親 數 臭 , 不 過 她 強 調 和 黃 長 發 是 真 心 相 愛 , 更 自 信 地 說 : 「 我 對 這 段 感 情 好 有 信 心 。 」 港 男 黃 長 發 和 富 商 T 先 生 三 奶 Karen ( 李 姿 霆 ) 的 「 忘 年 戀 」 , 「 獻 世 」 至 今 接 近 一 個 月 , 直 至 近 日 二 人 甘 做 「 亡 命 鴛 鴦 」 ,着 草 法 國 暫 避 鋒 頭 。 誰 知 呢 頭 二 人 匿 埋 避 世 ,果 頭 富 商 T 先 生 主 動 接 受 傳 媒 訪 問 , 力 數 Karen 係 最 毒 女 人 。











關於黃長發

黃長發(法文:François Huynh,1985年3月28日-),2006年香港先生冠軍 ( 即港男選舉 )。越南及法籍(海外)居港人,籍貫廣東。 黃長發在參選香港先生競選之前,他在法國就學。黃長發在法國時曾任職超市豬肉檔師傅, 在2006年7月的香港先生選舉中的「瀟灑組」,黃長發成為瀟灑組冠軍。

黃長發的哥哥是黃長興 (Stephen Huynh) ,黃長興也曾於2005年香港先生選舉中參選,但未能成功。




曾 被 親 父 數 臭 指 男 友 「 多 到 十 圍 檯 擺 埋 都 唔 夠 坐 」 嘅 Karen , 廿 歲 時 曾 在 「 藝 能 」 娛 樂 公 司 擔 任 秘 書 , 因 工 作 關 係 結 識 多 位 圈 中 男 星 。 日 前 有 曾 與 Karen 共 事 的 線 人 爆 料 , 指 她 與 當 年 多 位 當 紮 男 星 關 係 千 絲 萬 縷 , 當 中 包 括 譚 詠 麟 、 曾 志 偉 、 何 家 勁 和 莫 少 聰 。 不 過 當 年 白 白 淨 又 省 鏡 的 Karen , 據 知 最 後 被 「 藝 能 」 高 層 李 小 麟 「 私 有 化 」 。

被 T 先 生 經 濟 全 面 封 鎖 的 Karen , 原 來 過 去 蕩 史 一 籮 籮 。


OK ,其他細節不在本網誌討論之列。其實本部落根本無興趣探討他們的所謂情事,但我真係覺得黃長發有陳冠希嘅潛質囉。




1 則留言:

Betty 說...

讲真,如果佢地唔大驶, T先生比落嗰D 够吃成世啦, 温饱无问题之后, 点解唔可以谈爱情?

T 先生都唔系乜野好人, 佢话自己响儿子的婚礼认识 Karen, 大模私样甘话自己包二奶, 种够胆上杂志讲, 一D 面都唔比佢老婆. 你以为有钱大晒吖, 依架就系比你睇下痴落你到D女人系为钱, 一有钱就走啦, 你估真系中意你, 会同你做人世吖. 男人包二奶包到佢甘贱格既真系少见.