近期網誌簡介


2009年3月12日星期四

眼 前 鬼 卒 皆 為 妖

( click to view full size )


漫畫:Cuson ( 咳神 )

8 則留言:

匿名 說...

低質素blog貼垃圾漫畫,陳大文這類民奴應該感到好興奮吧 XDDD
眼前鬼卒皆為妖,看你已經是妖一名
請問你知不知醜的?

Betty 說...

哈...好搞野...

匿名 說...

雖然blog主生花妙筆,由港女寫到成人玩具,博古通今,我都只係read only,但今曰睇完漫畫,真係要講句...............100%支持你.
我當年都有投阿牛一票重叫全體人投長毛,不過今屈佢地去咗第二區就無法la.
我反而覺得財爺嗰個至係低質素blog貼垃圾漫畫,最慘我地重有份比錢叫人畫.
上面匿名之輩,真係狗屎不如,又要睇,又要駡,正一屎忽鬼,喺人地個場睇完就算la,重要留估pat屎.

匿名 說...

低質素blog貼垃圾漫畫

老實講我比對閣下這種物件的浦頭覺得比較興奮...

匿名 說...

唉.. 扮激進, 掟蕉又特登掟唔中. 不過香港人未見過世面唔知乜野叫激進所以又好buy. 記者一舉機就即刻action 搖下個鐵馬"沖擊"警察, camera 一放低就同差佬say sorry. 靠社民連攪革命, 算罷啦.. 不過叫做好過冇.

匿名 說...

真係大件事,原來在外國居住+多年+在大學做教授的人都被評為"未見過世面",睇嚟香港人的國際視野同質素都好高.
P.S. 只有傻仔至會以為支持長毛的一定係低下層.

陳大文部落 說...

2009年03月14日 星期六 上午12:15 匿名:


你講得真係啱到極。

好多『香港式和諧派』,視野好窄,以為支持社民連、長毛、毓民等的人,都是草根,或所謂『窮鬼』,根本大錯特錯。

是有不少草根,但也有很多是有識之士、中產,甚至我知道有些有錢佬,其實都好 buy 社民連。

何解? 簡單。

因為現在的香港,真是太亂,只有三幾個大富豪享盡甜頭,享不到甜頭的有錢佬及很多中產 ( 尤其專業人士 ),保皇派又幫唔到你,一樣有怨氣。

匿名 說...

扮激進, 是事實. 或者應該叫相對激進. 而我也同意只有傻仔才以為支持長毛的只有低下層. 正如大學教授也會睇忽周.

BTW, 我也是相對地支持長毛的.