近期網誌簡介


2010年6月16日星期三

核電廠港區代表何宗泰完全輕視核輻射洩漏@電台訪問

各位望上少少,係喇呢度,請詳細及完整收聽(點解我成日都要提醒人要完整收聽呢...),看看這個「大亞灣核電廠安全委員會港區代表兼功能組別親建制派議員何宗泰」如何輕視核輻射洩漏,他的輕視程度,可以用「恐怖」來形容。

8 則留言:

** 飛雪素素 ** 說...

好驚,佢嘅態度,唔只係輕視輻射洩漏事件,其實係更加輕視市民嘅安危和知情權。

匿名 說...

佢地係香港放河蟹嫁, 有屎梗係唔話你知啦...

匿名 說...

這是Billy

今次我都撐李慧玲, 雖然佢低智到話何宗泰係民意代表.

我好明白, 呀何生都插左隻腳落棺材, 所以就算核電廠出事佢可以當生癌死就算. 不過, 佢條粉皮做左幾十年人, 好心佢就講返d人話啦, 祝佢廿三號好運啦......

匿名 說...

佢根本就係連自己為甚麼可以坐入個安全委員會仲做埋主席都未知!就係以立法會議員身份代表香港人親身監督核電的運作,確保香港人的生命安全,同時接收及公開有關核電的第一手資料。無人話佢要事無大小都開記者會作大型報告,但是當有關安全或不沉常的事項發生時,就最起碼向政府相關部門及立法會相關小組報告,以作跟進和記錄之用!而公眾方面,當涉及市民生命,就更加要主動告知市民!

匿名 說...

呢 d 人正一死仆街!香港人已經唔單止面對住無民主無民生的情況,現在更加係無民主無生命的悲劇!

陳大文部落 說...

素素:

何宗泰好明顯不單對核電無認識,更以為「核電廠 = 普通工廠」看待,因為在他眼中,核電廠只是一間「廠」,亦由於他完全不認識何為核能,所以不會覺得核洩漏是危險....


Billy :

李慧玲唔係低能,佢曲線笑鳩何宗泰嗟。

匿名 說...

任何重大意外都是一連串小事件做成的,今日可以有核輻射洩漏,他日可以爆炸,不足為奇。

反正香港官員就只會灑太極。

陳大文部落 說...

2010年6月17日上午10:58 匿名:

其實我絕對相信,大部份香港人都對核電 / 核輻射全無認識,不知道輻射洩漏帶來的嚴重影響,包括所謂的高官,只聽阿爺話,是人型公仔,更加不會深究核輻射危險,當然,一眾權貴,香港有災難發生,大不了即飛外國,隔岸觀火而已。