近期網誌簡介


2010年6月27日星期日

我開始真心誠意跪地叩頭流口水崇拜民主黨和普選聯了

睇完簡直令我開心到標尿,Hey~~~ 我份人梗係識撈啦,當然認同啦係咪先!( 您夠膽唔認同?睇完你就明唔可以唔認同喇 )

大家慢慢欣賞,原來民主黨和旗下普選聯的「改良方案」,真義盡在普選聯黃碧雲和民主黨卿慧卿的精彩發言之中....


1/4

http://www.youtube.com/watch?v=SoOjsAPWs-g

2/4

http://www.youtube.com/watch?v=whHM55jb45A

3/4

http://www.youtube.com/watch?v=OASJwG6fi90

4/4

http://www.youtube.com/watch?v=zgSlqDR5GmI

5 則留言:

小P 說...

今次嘅政改方案事件,令我好形象化咁睇到『朝三暮四』呢句成語故事。

香港人,一個二個都係無腦嘅劣猴。

匿名 說...

見到佢嗰副充滿仇恨同挑釁嘅衰樣,佢經已把當日人支持佢嘅人當係劣民!真悲哀!!!
亦引證咗反轉猪肚就只會見到屎!!!!!

心叡 說...

見到佢嗰副充滿仇恨同挑釁嘅衰樣,佢經已把當日人支持佢嘅人當係劣民!真悲哀!!!
亦引證咗反轉猪肚就只會見到屎!!!!!

慄怔瘋暈 說...

亞洲週刊封面専題 《習近平是香港政改推手反映中南海新思維》
文章除了為 習種、中聯辦 洗脫被 中間人、煲呔 越級之嫌,但更重要係講咗 –

1. “五月十六日的五區公投結果出來後,中央就已決定改變原來推動政改的強硬策略,接受民主黨部分改良建議。主要是因為五區公投雖然投票率低,但社民連等持普選 激進主張的黨派在泛民選民中的支持率卻是大大提高,在整體選民中的支持率也相應提高,且有年輕化趨勢“

2. “中央接受民主黨政改意見的決策,並非在立法會審議前夕才拍板,而是早在特首曾蔭權邀請公民黨黨魁余若薇電視辯論前就已確定。” (即5月20日前)


DLNM 卿可能認為此仍不算(係片 2要求)林輝要交出的證據,不過,就更難洗脫「密室政治賣民主」之名了。

至於話 “這一開啟北京當局與香港反對派良性互動的政治決定,對未來兩岸開啟政治談判以及中國大陸的政治改革都有積極的示範作用。“, 對見慣更激的議會抗爭的台灣公民,這力水連抓痕也不到。

http://www.yzzk.com/cfm/Content_Archive.cfm?Channel=ae&Path=236578221/26ae1a.cfm

匿名 說...

睇完呢條片,乜都唔駛講。
http://www.youtube.com/watch?v=G599Czcy15w