近期網誌簡介


2009年3月10日星期二

老土回帶:2009 年仲用港女話題?








2009 年 3 月 8 日「三八婦女節」,TVB 的【星期日檔案】以《港男‧講女》為專題。

有無搞錯呀,今時今日仲講呢個話題?

其實今天再拿『港女』來講,已經無乜意義,而且仲係環繞『港女 N 宗罪』、『罵爆港男』,而家都唔係呢啲嘢,仲講呢啲好 Out 㗎喇。



不過有一發現,連我自己都好意外,『陳大文部落』之前名稱是『港女研究事務所』,是用 Yahoo Blog ,並且貪得意在 wonderspace.net 開了 account,順便用埋佢嘅 blog 功能,但我無 update 文章,但星期日檔案有映埋小弟呢個 blog 名,連我自己都唔記得喇,真係個人回憶嚟。


之前我是用 Yahoo Blog ,但而家都搬晒過嚟 Blogspot 的『陳大文部落』,yahoo Blog 已經荒廢,理由係 Yahoo Blog 實行左類似『字眼過濾』,將『文革、港女、天安門、六四、毛澤東』等字眼過濾,於是我在 2007 年尾,開始用 Blogspot,即是現在這裡。


關於張慧慈的《愛的承諾》文章


那篇文章已是幾年前的事了,我有詳細看過張慧慈那篇文章。張小姐那篇文章,不是她現在於電視講的那樣,她現在是為那篇文章辯護。當時張小姐發表偉論時,有無數人提出反駁觀點,但女士們不願聽而已,當時是『港女』問題最熾熱的時期。( 果篇文幾年前了..)


如今張小姐又對文章『有另一種解釋』,這麼一來,當初佢發表偉論時,係 A 就 A,係 B 就 B吧。


不過是但啦,我強調,不會妄自批評擁有眾多女性支持者的張小姐,張小姐的偉論,讓她『教化』多點香港女士吧,由得佢吧。張小姐自有她的市場。


經典圖片:網民設計的「港女影相指南」





伸延閱讀: 經典回帶: 港 男 港 女 圖


( 我暫時不上載 TVB 節目上 Youtube 了,以免又被 TVB 投訴 )


2009-03-08 TVB 《星期日檔案》






經典片段:港 女 百 態 大 集 合

3 則留言:

eric 說...

呢個題目,港台好似已經拍過。

匿名 說...

成個節目的手法. 根本上就係度講緊港男如何如何..

陳大文部落 說...

匿名:

你說得對,而且你有無留意,節目名為《港男‧講女》?

是『講女』,而不是『港女』。

即是『港男講女』,一班港男『正在講女人』。

哈哈哈,你提醒了我,多謝。