近期網誌簡介


2008年7月20日星期日

香港粗口文化: 【柒】字的用途


香港粗口文化中,【柒】字是屬於輕量級也是很常用的粗口字。



【柒】本身解作男人的陰莖,【柒】【鳩】的解釋基本上是相同,並且另一共通點都是屬於較輕量的粗口字,說起來帶點幽默諧趣,常用作對一些荒誕事情的發洩。




【柒】字用途包括:




【柒】字的單獨使用,是助語詞,表示對一些荒謬事情的形容。



例如:【今日天氣真係好柒熱!】和【今日天氣好撚熱】是一樣的,也可說【今日天氣真係好撚柒熱,屌你老味!】,是很富彈性的用法。



【柒】字也可用作形容呆笨的人。例如【乜你咁柒架,又俾人呃喇!】、【你唔好再咁樣柒下柒下喇,俾心機搵嘢做啦。】,是對呆笨的人的一種責備。




【柒頭】【柒頭皮】是意思相近但用法稍有不同的形容詞。



【呢條友好唔惦,正一柒頭!】是指一個人很蠢笨,並把蠢笨比喻作男人的陰莖,但究竟男人生殖器為何會聯想為蠢笨,便難以考究。


【佢好衰格,正一柒頭皮!】是形容一個人品格有問題,但奇怪的是,如果【柒】是男人的陰莖,通常陰莖不會像頭髮沾有頭皮,因此又很難考究為何會有【柒頭皮】。


【柒頭皮】是帶點幽默譏諷的說法,也可說【乜你真係咁柒頭皮架!?】是很熟的朋友之間的輕量譏諷,無傷大雅。




【戇柒】【戇柒柒】【戇撚柒】都是形容一些人和事很荒誕的發洩用語。



例如:【唉,原來銀行今日休息,真係戇柒左喇!】,或【我唔知部 Notebook 咁差架,仲戇柒柒買左添!】,用法是類同的。



【都叫左你唔好買啦,你仲咁戇撚柒架?!】是語氣較重的責備,事前已向對方提點,但仍不聽中忠告,便可對其責備一下。



【戇撚柒鳩】是很立體的修辭法,把戇字和三種不同名稱的男人陰莖粗口字來組合成一句粗口,是廣東話靈活之處。



【哈,大市跌仲去放股票,佢真係戇撚柒鳩啦!】是無傷大雅但又很有肯定語氣的形容。




【柒下柒下】是香港人最常用【柒】字的簡單幽默粗口。



例如【醒啲啦,仲柒下柒下咁撚樣?】是責備對方不要太呆笨,是時候警覺性高一點了。



屌柒你、屌柒佢】是把【屌】加強語氣的用法。既要【屌】別人,也要強力地【屌柒】別人,例如【喂,你仲打尖,我真係屌柒你架!】便是強力發洩的粗口用語,帶有挑釁性。



【呢條友仲係咁離譜,一於屌柒佢啦!】和上述例子是一樣的。




以下是香港地道【柒】字粗口的靈活使用引例:




『喂,屌,今日跑馬成場啲馬都柒下柒下咁撚樣,真係戇柒柒咁唔知買邊撚隻好喎屌你。果班騎師狀態又唔好,個個行出嚟都成個柒頭咁款,一睇就知好撚柒啦,係咪先?』


『唉,我今日仲柒呀,去排隊落注,前面條柒頭皮想打我尖,我真係屌柒佢架!我唔屌屌佢呢,佢真係以為我戇撚柒鳩囉,又無人維持秩序,攪到果條柒頭想打我尖,你話啦,係唔係好柒先?真係屌少陣都唔得既!哼!』




以上為【柒】字和一些其他粗口字的靈活運用方法。


伸延閱讀:【屌】【撚 1】【撚 2】【鳩】字的用途.



陳大文 部落 2008

陳大文部落【陳大文 作品】© All Right Reserved


2 則留言:

卡臣 說...

DIAMOND

哈哈,正呀!

不過好似【柒】字,
無【鳩】&【屌】咁就口好用

【柒下柒下】<--我常用架

仲有【柒姑碌】

陳大文部落 說...

我都認為【柒】字不及【鳩】、【屌】和【撚】字好用,因為【柒】字無咁傳神。

【柒下柒下】似乎是形容詞當中較普遍的。

【柒姑碌】我比較少用,我多數用【撚樣】。