近期網誌簡介


2008年7月22日星期二

香港粗口文化: 【閪】字的用途


香港本土粗口文化,有看倌認為等同廣東話粗口,但筆者認為本港地道粗口在應用上較一般正統的廣東粗口更為廣闊。



廣東粗口字基本上是以幾個主體字交叉組合而成,但變化多端,生鬼幽默諧趣傳神,比簡單的廣東正式粗口用語,精彩程度有過之而無不及。



香港粗口,不能不談【屄 / (讀 Height 不發 t 音 ) 字的用途。香港電腦造字是造了門字裡面加一個西字,和【屌】是門字裡加一個小字道理一樣。但這些粗口造字,仍未能有完整的中文編碼,因此用回正體【屄】字。



【屄】字的香港造字就是【閪】。



】是非常挑釁和語氣重的粗口字。基本解釋為女性的生殖器官,女人生殖器包括陰唇、陰核、陰道、G 點、子宮頸口等都屬於女性生殖器的範圍,至於子宮和卵巢則不在討論之列。



】在粗口應用上通常形容女性的陰道,陰道會說為窿】;和女性做愛粗口說法是【屌,即男人的陰莖和女性陰部有互動關系。




窿】是香港人常用的粗口語,但多數視為粗俗的形容詞,很少用來罵人。




例如【我昨晚和我條女屌。】即說和女友做愛,不是罵人,只是說法較為粗俗而已。




【屌也可用作對荒謬事情的刻意譏諷,例如【唉!買錯左垃圾股票,今次真係屌屄喇!】很奇怪,【屌屄】只是男女做愛,但廣東人也會把這行為視作一種荒誕的譏諷,男女做愛是很正常的事,看來廣東人對性的觀念是頗為保守。




【屄 / 】字的用途包括:




【屌你老母!】是非常挑釁的粗口,請看倌不要故亂向人說,意思是指和人家的母親做愛,雖不致於沒可能,人家的母親也不代表不會與閣下進行性行為,但這是很粗鄙的說話,不宜亂用。



【屌你老味語氣上大不同,多用作發洩用語。例如【嘩!咁都得?真係屌你老味屄啦!?】只是個人發洩,反而無傷大雅。



【臭是強烈指謫一位女性的用語。【你正一臭屄!屌你老母啦!】是非常情況痛罵一位女士的粗口,再罵有可能招致打鬥。



【臭本身解釋是【有臭味的女性陰部】,原來在廣東人心理上,一個女人陰部有異味,即【屄臭】是一種憤怒和荒誕的比喻。



【化是後期香港人再引申變化的粗口,用途不及【臭屄】和【你老味臭屄】來得廣泛。


】字的單獨用法,可作為強力的助語詞。例如【乜呢部機咁撚屄架,成日壞既!】是表達很不滿的情緒。



人】是香港人很普遍用來形容一個人品格非常有問題的粗口形容詞。例如【呢條友好撚衰,正一屄人,屌佢老味呀真係!】是在香港常聽人說的粗話,對象不分男女。



【賴本身解作【用舌頭舐女人的陰部】,廣東人視為粗俗行為,也比喻為荒唐事,因此對一件事發洩其荒唐,會說【死!唔記得去買馬,今次真係賴屄喇!】表示感到很荒唐並且有點自責意味。



地】也是一般發洩助語詞,用法簡單,不用多談。



面】是香港人對【屄】字用途最多的說法。形容一個人很沒精打采會說【乜你今日咁屄口屄面架?】



又例如剛被上司責備,同事會說【唉,俾老細屌完,睇佢屄口屄面就知啦!】是常用的形容。



【我女朋友昨日對我屄口屄面,我知今次賴屄喇。】是指女方對男方不悅,男方並知道自己做錯了事,在情侶當中是常有現象。





以下是【屄 / 】字的快速靈活運用引例:



『我真係想屌我老細個老母臭屄,成撚日話我唔醒目,佢老母屄佢好撚醒咩,擦鞋仔之嘛正一柒頭,話我做錯嘢佢咪一撚樣咁柒下柒下咁撚樣。』



『我男朋友呢成撚日個樣都對我屄口屄面咁,我懷疑條撚樣有第二個囉,個柒頭皮成日望其他女仔,但佢成碌柒咁又俾其他女屌鳩翻轉頭。我今個禮拜都唔同佢屌屄啦,睇下佢點先。佢都知衰喇,屄屄地向我 say sorry ,我俾撚多次機會佢老母屄既,唔係以為我唔識屌柒佢,哼!佢想溝其他女,果班正臭屄嚟架! 佢咪傻呀。卜佢個街,屌佢老母個化屄丫!』



以上為各種粗口字簡單快速靈活交叉運用的日常引例。請注意,粗口並非良好用語,以禮待人,友善溝通,總好過粗口滿天飛。


伸延閱讀:【屌】【撚 1】【撚 2】【鳩】【柒】字的用途.



陳大文 部落 2008

陳大文部落【陳大文 作品】© All Right Reserved


6 則留言:

卡臣 說...

勁呀
篇文一啲都唔屄呀!
仲好傳神呀

其實【化屄】係乜?
生化武器的屄?

我聽mk友講:【邪屄】

雪山飛狐 說...

looking forward to explanations of swearing words in other languages.

Faen
Helvete
Fitte
Kuk

渣估 說...

今日先聽完一名 IT 人講既一句粗口, 叫做"屄中之霸", 細佬即時幻想一隻四層樓高既 super-sized 陰戶。

匿名 說...

Diamond:

完全將香港人文化活生生咁擺左o係個blog 度...拍手..拍手...
只要睇晒以上文章, 大致上可以掌握晒文化, 修辭同高低音, 絕對係一本不容錯過既香港人文化秘笈...

p.s. 我一路睇一路笑^^

匿名 說...

嘩...你講得真係好撚過癮,香港人乜屄野都比你講撚哂出來啦,其實講呢 D 粗口先能夠代表香港的平民文化,有好女仔都好喜歡聽呢
D 粗口架,佢地話聽起來好像比對方屌緊個屄咁既感覺呢。

匿名 說...

粗口實在有其價值的,平日鬧人可以用,我就覺得屌緊屄時,一面屌,一面講,就最過癮啦,越屌越起勁。而我條女就越聽越發姣,屄水狂流,仲大聲叫......大力d 屌啦。真正 !