近期網誌簡介


2008年8月10日星期日

影音展 2008 ( 4 )

( click to view full size )


攝影:陳大文部落


整體來說,今年 2008 的影音展是較為悶的一屆,相信和機構成本問題有關,而聘請的 Show Girl
也令筆者有點失望。當中有些是富有經驗,但有些是新手,而且樣貌一般,化妝也不太好。

筆者所用器材全部非常簡單:

Canon EOS 400 D + 直倒手柄

Sigma 18-200 F.3.5 + UV [ N ]

P Mode / Full Auto / AE Lock 等拍攝模式

全部並非高級攝影器材。

6 則留言:

卡臣 說...

「而聘請的 Show Girl
也令筆者有點失望。」<---我已經收哂貨!
我真係多見樹木少見人, 慚愧~~

陳大文部落 說...

其實,電腦展的 Show girl 就真係勁好多的,一來女多,二來電腦貨品牌子夠多,一個攤位三條女已經映死你。

但電腦展就較難映相,因為實在太人多,而且觀眾都頗為瘋狂,站近一點映相談何容易!!

音響展的觀眾就斯文好多。

小女子 說...

show girl 好慘架 ~ 有 d 真係得雞碎咁多,咁何來會質素好呢。

匿名 說...

我都贊同卡臣說法...d女得喎..是但一件行出街,都好過晒d自以為好正既OL!

陳大文部落 說...

OL 只不過名稱好聽而已,當然不是很多 OL 都養眼的啊。

我將會購入多一點的攝影器材,期望會映多些美女照片給大家 ( 當然包括我自己 )欣賞。

匿名 說...

>我將會購入多一點的攝影器材,期望會映多些美女照片給大家欣賞。

好呀! 等睇你d大作.