近期網誌簡介


2008年8月7日星期四

睇書睇到 O 咀

( Click to view full size )


去圖書館借書睇下,真係睇睇下睇到 O 咀,大佬,借就借睇就睇啦,駛唔駛睇睇下要加埋 「即時感想」呢???

你估而家 睇 Blog 咩 ---> 「回應欄 --留下你的意見」呀 ???

.........

13 則留言:

** 飛雪素素 ** 說...

hahaha very creative!

C+ 說...

哈哈哈, 好可愛, 不過好無公德心呢.

我都好想去圖書館借書, 解決貯存問題, 但有輕微潔癖的我始終過不了自己那關...

Betty 說...

写D字甘肉酸就0米写啦, 最憎人写花晒D书, 但D字又核凸.

卡臣 說...

後期集體創作

shizuoka2002 說...

大文兄:

如果寫字果位仁兄係果本書原來的擁有人呢?

Daniel.

匿名 說...

OMG ...

小女生 說...

唔係ga…d書可以係捐出黎ga ma

JC 說...

c+君:
有同感!
咁只有買書/電子書……

匿名 說...

我都好喜歡在書上寫感想, 不過我唔鐘意係圖書館借, 一本書被咁多人摸過, 又污糟又縐, 怎樣也沒有心機看, 幾十元一本書, 可以隨時放在床邊看, 何必要在圖書館借呢??? 尤其係我一定唔會記得還囉

匿名 說...

唔知陳大文可唔可以封鎖唔俾我留言呢??

如果唔係我怕睇blog都睇到你o咀囉

hahaha

陳大文部落 說...

2009年01月13日 星期二 下午8:13 匿名/ blogger :


呵,唔會,點會唔俾你留言呢,你咁撚賞面睇在下的 blog ,我多撚謝你都嚟唔切啦俾咪?

匿名 說...

咦~~~你d文章原本好斯文吓架喎, 仲咩突然之間失哂儀態呀

匿名 說...

我覺得倪生同周小姐已經好好!個男人玩到咁都可以一齊!我都經歷過個男人咁玩我!可是到最後都係分手!個男人真係好賤!你地想唔想知個人係咩人!佢係大公司做!就係咁呃玩一個有一個!