近期網誌簡介


2008年8月12日星期二

影音展 2008 ( 5 ) 照 肺 篇


( click to view full size )



老實講,這個女仔個樣唔係唔得,我個人認為佢根本唔適合做 Show Girl 或 Model 。 但她笑容很好,主動、表情親切,這是我欣賞她的地方。她化妝極差,甚至可以說沒什麼化妝,我體諒她可能新入行,不夠成本添置化妝品,而且佢非常需要學化妝。

她的頭髮質地不佳,修剪得也不好,雖然佢有一種青春氣息, 但行出來做 Show Girl 是要注意一下台型。

如果她有專業培訓,以她的笑容,都可以搶些鏡。



這個女仔是筆者最不滿意的 Show Girl ,她完全不知道自己應該做什麼,這是 Model 工作,我不明白她連笑也不懂,表情經常好像死老豆一樣,我已經盡量映到她「 竟然肯望鏡頭 + 笑一笑 」的照片了。

她的身型不錯,腰的線條很美,看上去感覺很柔軟,體型也夠高,是可以做 Show Girl 或一般 Model 工作,但她必須改善她的工作態度。她很喜歡「斜斜眼 + 木口木面」,在場其他攝影者都對她的態度為之氣結,也不太願意為她拍照。

以筆者標準來說,她是應該要炒魷的。

但原來她也拍過成藥廣告,並且有很多香港男大讚 good fit ,筆者實在 O 晒咀。

她的化妝也不知所謂,而且看上去像沒有洗面,面容好像很污漕。

如果她改善工作態度和明白什麼是 Show Girl / Model 工作的話,她也算是有條件的。



筆者看見很多在展覽映了 Show Girl 的拍友,都很喜歡把照片加幾十種 Soft Effect ,然後不停大讚所有 Model 都很美,我覺得這樣沒意思,好就是好,不好就是不好,總應該有點要求,我會認為「凡係女都讚靚 + 流晒口水」是十分難頂。


攝影:陳大文部落


6 則留言:

匿名 說...

睇完之前post o個d, 再睇埋呢2件...的確...有d驚嚇既...
第一個係娘. 第2個好唔掂, 真係好似死老豆咁既樣...尤其最尾o個張, 笑得勁勉強.
不過睇開d呀..港姐都有騎呢一族呀.

Betty 說...

第一个女仔有D似变性人.

第二个女仔的化妆就真的嘛嘛, 块面很黑.
同埋我觉得她可能想微笑, 但不懂得笑, 所以难看. 最好要练习一下笑容才做SHOW GIRL

Hana 說...

車,你啲咩標準吖?

唔通香港真係冇靚女?咁嘅質素都可以做Show Girl 和Model 嘅???

笑聽 說...

頭頂幅晶晶,還真夠諷刺的~

shizuoka2002 說...

大文兄:

佢地有排磨鍊,仲有我覺得第二位show girl好似有啲水腫~~~~~~:O

Daniel.

shizuoka2002 說...

大文兄:

以我拍照及睇相的經驗,第一位show girl可能平日拍照時習慣無化妝或化淡妝.

佢唔明出show時個妝一定要平日眼睇'重手'好多,如果唔係講Photoshop嘅書點解會教數碼補妝?:)

Daniel.