近期網誌簡介


2008年8月11日星期一

灰 色 世 界

上朋友家一遊,新居簡樸舒適,空間很大,但似乎不太適合玩音響,朋友也對此認同,沒趣!這間屋呢,筆者睇過算了,這一世也沒能力買下,更有理由相信我下一世也未必有本事買。當是看過開心一下算了。哈哈。

朋友很認真地說,喜歡我屋企,說間隔四四方方,很實用,又可開窗而且四周較為清靜,無須只困在鋼化大玻璃的密室內,我懶懶地道:「唔係下話 ~~~ ? 乜你咁詼諧既。」


朋友也有相機要讓給我,考慮中,朋友也對筆者收藏的古董相機極感興趣,但我是不賣的,死未!? ( 我唯一能自負的事了啊 ~~ )


朋友家居照片貼在這裡也沒關系,因為根本沒人知陳大文是誰,而朋友也從不知「我」是有寫 Blog ,你話做 Blogger 係咪好過癮呢 ..........呵呵。


我也會安排 Post 一些我小小收藏的古董相機,因為我知不多人會在 Blog 講古董相機的,或許我也湊湊熱鬧吧 ~~~~~



由於只有鋼化防震大玻璃,不能開窗,原來所有景物透過鋼化玻璃看出去,真是所有景物都是淡灰色的,我相信朋友這樣說也有其原因。

7 則留言:

卡臣 說...

嘩!你朋友住君臨天下?凱旋門?
豪宅呀!
我未有機會見識過呀!

匿名 說...

個廳似會所大堂,太整齊,有點冰冷。我都係覺得自己屋企舒服,雖然有點小,卻有家的感覺。

逍遙小妹 說...

真係好大呀,我睇至少有2,3千呎呢~~~
就算中六合彩頭獎都未必買到呢~~~
你朋友係單身王老五嗎?

Hana 說...

哩間屋太泠唔似家。

匿名 說...

成間service apartment 咁...

Betty 說...

呢D甘整齐的屋, 我最中意啦!

如果一个人住就太大, 宿小一半都OK.

火女 說...

住多一兩個月應該「人氣」會多番d~