近期網誌簡介


2008年8月31日星期日

為葉劉淑儀團隊打氣


( click to view full size )
( click to view full size )

( 歡迎任意轉載,但請註明出處 )


17 則留言:

匿名 說...

23條並不是一條好法律,但葉太對自己的崗位很堅持,香港人就是不明白這種敬業樂業精神,包括博主你也不明白.

eric 說...

匿名兄,你咁既邏輯都得?

咁一個黑社會大佬可以話:
打劫/賣白粉唔係一個好行為,但係我作為一個黑社會大佬,對自己的崗位很堅持,香港人就是不明白這種敬業樂業精神。。。。

Betty 說...

续 eric,

咁一個鸡窦妈妈生可以話:
卖淫/出卖肉体唔係一個好行為,但係我作為一個鸡窦妈妈生,對自己的崗位很堅持,香港人就是不明白這種敬業樂業精神。。。。

哈哈哈哈哈!!!!

香港人对于出卖肉体的鸡就喊打喊杀, 但对出卖灵魂(推23条)的叶太倒能砌词让她开脱.

匿名 說...

為何你只抹黑民建聯和葉劉淑儀?

民主黨班狂人攪到香港無時安寧οοοο >.<

還有顛狗社民連,一班亂吠嘅人,香港已經多事,仲要班咁嘅人渣出o黎吠,收檔啦.

小妹見有人罵你映衰晒男人,講得真中!

港男無樣叻,最叻係度話呢樣唔o岩果樣唔o岩………

普選好o羅,叫班顛狗去做特首,日日無事做遊街示威,港男最鐘意啦 XDDD

匿名 說...

我想虛心問一問這位陳大文先生,你相信普選可以解決香港管治問題嗎?

看見民主派不理港人死活,我只看到他們把香港弄得更糟。

以陳大文先生的學識(我這一刻都相信你有一點點),普選理念是否就等同有治港能力?


我以前,還在為生活奮鬥時,我也像你們(包括陳大文先生你閣下 )一樣,相信一人一票的美麗選舉制度。

但經過時間思考和觀察,我改變看法,我也會和子女、後輩講解,分析,原來後生仔也不是像陳先生你想的幼稚,我的小小看法,沒有錯。

我知道,從陳生你的 blog 簡介,知道你也不是黃毛小子,你看不順眼某個捱生捱死為港人謀幸福的政黨,很難入耳稱人家為保皇,你自己又有多少人看得你順眼?


民主派亂舞狂吼的不文明行為,都是選出來的,無眼睇,當選衰足四年。但人們說用選票趕不力的議員落台。對、對,普選制度可以保證到有換班的餘地,但不代表保證有良好管治。


陳先生,你懂得寫文章,很多人也會,你認為自己才高八斗嗎,你眼中的{保皇黨}只會默默地做正事,人家不會像你亂舞筆桿,妖言惑眾。


你很丟臉,丟自己的面。

雪山飛狐 說...

I wonder if he would respond to the replies. I have left comments here before but have seldom gotten a response from him.

Maybe this blog is better treated as a read-only blog where his point of view is more like "take it or leave it". He has pointed this out before, if you don't like his blog, read somewhere else.

陳大文部落 說...

其實我不是故意不對留言者回應,以前我也很認真對留言者回應,但後來我發覺這會引來很多問題。

當留言者眾,而且文章作者( 即如我 ) ,太投入回應,與留言者熟絡了,甚至和留言者、及其他 bloggers 太熟,當自己( 例如我 ) 有些可能未必討人歡心的言論時,便要面對「網上友情 VS 個人見解」的分歧。

漸漸地,便會有一種無形壓力,令自己只寫一些討一撮人歡心的觀點



有些人會認為,「觀看陳大文部落 = 映衰自己」,但反過來說,也可套用在其他 bloggers 上,人人可自行選擇。


我個人相信,一個 blog 的重點,應該是文章內容,而不是作者只寫留言者喜愛的東西。

況且一撮留言者(尤其痛罵我的),也不代表很多人的觀點。

匿名 說...

捱生捱死為港人謀幸福的政黨
OMG......

匿名 說...

吓 ... {著名博客}陳大文港男,噢,係陳大文兄喔.
你係唔係成日去訓街呢唏 , 我超憎你呢種過街老鼠喔 ,民主狗加埋班顛狗, 香港有運行喔.
我身為男人都想嘔喔大文兄, 唱衰人地個黨 , 民主精神喔 ,送句金石良言你呀

Diu你老母陳大文 罵爆你 我個人意見啫 ,唔好刪我留言噢民主大文兄 ...

diu 你老母, 唔好話我民建聯fans啊,你唱衰人 我 diu 你 jar 我有我言論自由啊大文兄

匿名 說...

可愛的陳大文部落,送首打油詩給你,祝你有愉快的中秋節喔...

嗯...

不知醜的陳大文
寫文抹黑笑死人
垃圾文章欺騙人
心地唔好乞人憎
抵你被人罵你笨
學人寫卜真小人
陳大文衰過小人

啦啦啦...

自己以為高一等
不知所云真抵能
小妹送你一首詩
望你快快改自新
陳大文呀陳大文
假仁假義亂咁吠
崇拜顛狗搞屎棍
讓我說穿真小人

真小人係陳大文

喔喔喔....

篤篤篤撐 說...

令我好震驚既係
對陳大文有不同意見不足為奇
但如斯謾罵
其實只係反映出某些人(反民主派)對不同意見的態度
我想講, 我本來唔一定支持泛民
不過見到如此暴民
為左將來唔好比呢種暴徒騎刧
我以後一定會加倍支持民主

btw,
民主真係唔一定提高管治水平
不過, 民主真係可以stop暴政

篤篤篤撐 說...

民主派亂舞狂吼的不文明行為,都是選出來的,無眼睇,當選衰足四年。
>>>
1.董生係唔民主選出來, 仲可以連任, 香港衰足7年, 大鑊過選民主派
2.民主派亂舞狂吼, 社民連顛狗...好在有民選機制俾大家唔選佢地, logical 既結論, 好彩有民主lor
3.捱生捱死為港人謀幸福的政黨>>>佢地個office在中環, 五間愛國學校年年蝕大錢年年有人泵水。 97年話支持07普選, 到左07又話支持12年普選, 依家連2017是否有普選都唔敢講, 叩得民主建港聯盟, 照計民主對佢地好重要, 但在呢個重要議題竟然一改再改, 佢地有幾為港人呢 ?

篤篤篤撐 說...

仲有呢
陳大文係笑Q 葉太
又唔係民建聯
又冇話要支持民主派
比唔比陳某係一個好犬儒既香港阿Q呢 ?

點解上面諸君會話陳某支持民主派/小狗民建聯 ?
我識得既左派中人 (仲係同中聯辦好熟果隻), 佢話, 最唔想葉劉勝出既係民建聯, 佢地寧可泛民羸都唔想葉劉坐大, 驚搶坎阿爺手中既資源。
比唔比陳某其實係民建聯FANS 呢 ?

篤篤篤撐 說...

原來支持民建聯既人全部個BLOG 都係空白,假野..
OH,
冇BLOG扮有BLOG
同反民主扮民主建港, 同一LOGIC

匿名 說...

陳 X 文係民建聯 fans ?
用枝 AK 47 來支持 ?

分明係亂咁寫寫衰人地
有無人關心老人問題?
有幾多人關心婦女問題?
又有幾多人真正關心弱勢社群?
人地落區做好多工作
有無人睇到?
希望香港和諧有什麼不對?

泛民狂徒明不明白?
社民顛狗明不明白?
民主瘋狗又明不明白?

呢篇文章作者“陳大文部落”你又明不明白?

抽人水? 走啦,請你自己去餵班顛狗,陪班民主亂港上街啦.

匿名 說...

>路過不平
>篤篤篤撐
該吃腦殘片了

匿名 說...

唔想嘥力去駁,只講幾句,你寫得好好,質素好高,請加油.多謝你的分享,得益不少