近期網誌簡介


2009年8月4日星期二

(全版本) 周秀娜半裸禁相戰動漫



《忽然一周 第 731 期》

剛於周二(28日)結束的書展,猶如一眾o靚模的競技場。為谷銷量,各出奇謀,除了派奶派雪糕之外,甚至唱人假胸,揭人篤數,結果升呢為女神的Angelababy,埋單賣寫真集三萬本,緊隨其後就由頁頁搏命晒胸的周秀娜,以一千本之差屈居第二。




小休兩日,o靚模周五(31日)在動漫節再戰第二回合。Angelababy宣布退下火線,周秀娜則決意性感到底,於動漫節售賣自己內衣性感相片的咕臣和tee,迎戰其他o靚模。本刊近日收到一張絕密禁相,相中周秀娜半裸,只用手臂遮住胸前一點,的確幾激都有!



股惑扮 cute:周秀娜推出的多款內衣照性感 tee,每件盛惠 330元。

o靚模另一戰場「第11屆香港動漫電玩節」於本周五(31日)正式揭開序幕,在剛結束的書展搶灘成功的周秀娜,今次亦有份參戰,她於動漫節推出印有其性感內衣相片的tee和咕臣,還有不少雪糕、牙刷精品,算是寫真集敏感題材的延續。




人型攬枕:周秀娜果然奇招盡出,除了多件tee和長形咕臣外,她亦透過一個網站出售原大的人形攬枕,淨價 488元。雖然外形有點奇怪,但想必令一眾宅男滿有遐想。


日前本刊收到一張周秀娜為產品拍攝造型照時的絕密相片,相中她上身赤裸,僅穿熱褲趴在地上,側身面向鏡頭,只用手臂遮住胸前一點,尺度比她寫真集內任何一輯比堅尼照更激。


據知周秀娜這幀半裸性感照片,製作成一款tee,將在動漫節開賣,不過,周秀娜的胸部將會被英文字和蜜蜂圖案所遮掩。



裸命 tee:外洩的半裸禁相,會印於白 tee上,並在動漫節發售,不過會以英文字和蜜蜂圖案遮掩胸前重要部位。


周秀娜直認拍攝這輯半裸照片前,僅考慮半分鐘就剝,「都係為咗件事靚啲啫,攝影師同設計師睇咗好多日本雜誌做參考,覺得呢個 concept好好,咪試吓囉!我貼咗乳貼,一定唔會走光。雖然今次底線真係低咗啲,但好配合件事。」


3招造勢

剛過去的書展,周秀娜為造勢最多搞作,幾乎日日見報,而其寫真集亦在開賣第7日,火速售罄初版的24,500本,隨即再出第2版的4,500本。


派熱狗

本周二,書展最後一日,周秀娜再現身會展,除了宣傳其圖片重新編排的第二版寫真集,更向工作人員派熱狗,即惹來在場人士圍觀。




見招拆招

周秀娜絕對稱得上是o靚模界的是非女王,遭其他o靚界群插不特止,又被指假大胸,就連森美、袁彌明等人都狂寸她。周秀娜萬箭穿心,四面受敵,她仍見招拆招,答得抵死,其寫真集在書展上亦愈鬧愈賣。




藝人指控:7月中,有報道指Kama直指Chrissie假大胸。

周秀娜回應:「我唔需要用舊相去證明自己真材實料,我身形係有好到……大家可以驗吓。」

藝人指控:書展期間,森美表示不鍾意o靚模界,「好似周秀娜咁,食雪糕同刷牙咁呢hea……不如賣吹氣公仔啦!」

周秀娜回應:「我喺沙灘食雪糕,整污糟咪跳落水沖囉。賣吹氣公仔?幾有諗頭喎,我會諗吓!」

藝人指控:日前戴夢夢開名寸周秀娜寫真意淫,指「正常喺屋企都唔會咁着衫,牙膏仲要咁滴法。」趙碩之亦插嘴說:「五歲都識刷牙啦,有少少教壞細路。」

周秀娜回應:「寫真宣傳性感係事實,但唔覺意淫,影相時有同攝影師商量拍攝角度。」


書展成戰靶

無疑周秀娜對任何事也願意配合,回顧書展一役,她是眾o靚模中參與最多兼且最搏命的一個,由最初最基本的簽名會,到金紫荊廣場派雪糕、隔膠片獻吻會等,為期七天的書展去足四日,十分進取。




對於成為今次o靚模寫真大戰的是非女王,周秀娜回應說:「我都係做自己份內事,咁辛苦去影一本寫真集,冇理由做多幾日宣傳都唔制㗎!有咁嘅銷量當然開心,但最開心係書展令到多咗人認識我,無論外界有啲咩聲音都好,始終都多咗人知邊個係周秀娜。」


周秀娜火速成為城中話題人物,亦是不少人聯手圍插的戰靶,先被Kama質疑「打假波」,再被趙碩之指教壞細路冇樣好。本周日袁彌明更公開指摘周的寫真淫褻,是非不斷。「從來都冇希望過全部人都會鍾意自己,每個人講嘢背後都有佢嘅動機,今次書展令我睇真一啲人。我唔鍾意爭嘢,要爭留番佢哋慢慢爭!」


眼見寫真賣得,與周秀娜有兩年合約的「詩琳美容纖體公司」實行食住上,本周三(29日)趁住書展結束後翌日空檔,即安排周秀娜搭個半鐘船程到西貢大浪西灣拍比堅尼電視廣告。周說:「我今朝8點鐘就上船,喺船上面一路瞓一路整頭化妝,到埋岸嗰時幾乎想嘔。」


繼上次在中環鬧市當街剝衫後,據知今次她更會作狀解比堅尼幼帶,擺出不少誘人甫士。拍攝當日,工作人員幾乎清一色男士,但周秀娜豪放依然,導演加插趴沙灘動作,她亦照單全收,引來不少沙灘途人圍觀。


7月29日沙灘拍廣告

書展結束後翌日,周秀娜馬不停蹄為「詩琳美容纖體公司」到大浪西灣拍廣告。在十小時拍攝過程中,她只穿比堅尼,濕身趴灘乜都做齊。


一網打盡

由書展到動漫節,o靚模愈來愈氾濫,外間意見各異,有些網友撐o靚模「都係搵啖食」,亦有大部份人插爆o靚模「不知所謂」、「乞人憎」。袁彌明日前以藝人身份擔任「城市論壇」嘉賓時,更激評o靚模風氣差、部分寫真照極之淫褻。


周日(26日)袁彌明在「城市論壇」直指時下o靚模以為展示身材就可以入娛圈,更即場拿起周秀娜的寫真集,表示內裏照片不雅。不過節目播出後不久,袁彌明即被指「五十步笑百步」。


封胸拍戲

雖然性感令周秀娜知名度大增,但據知近日她向經理人公司建議,希望日後逐步封胸。「不過我唔會扮玉女囉!屋企人同男朋友完全支持我繼續行呢條路線,我每次接 job都會知會佢哋。有時唔可以每一次都好性感,食呢行飯要識得見好就收,不過如果個客要求,我都會盡量配合。我下年會再出寫真集,但唔想好似今年咁多是非,亦都希望向唔同方面發展。」


據知周秀娜正拍攝由邱禮濤執導的電影《死神傻了》,隨後在電影《全城戒備》夥拍舒淇,11月更會首度擔正一部鬼片女主角,看來她剝出財路。








有報道指周秀娜現時包起拍拖近兩年、出入駕駛mini cooper的髮型師男友Avis,她對此否認:「吓!我唔會咁蠢咁做呀!」《蘋果日報》圖片












左:趙碩之率先踩場

趙碩之已非首次參加動漫節,今次她將打扮性感,與同門師妹Yumi將於周五出席動漫節主題曲MV首播會,先食頭啖湯。

右:Yumi做蜘蛛精















五日的動漫節,Yumi預計自己最少出現3日。其中8月1日,她會以online game《反斗西遊》代言人身份亮相,更有機會以蜘蛛精造型示人。


o靚模必殺技

本周五(7月31日)起一連五日舉行的香港動漫電玩節,估計有60萬人次入場,在周秀娜出衫又出巨型咕臣造勢的同時,一眾o靚模亦不敢怠慢,以奇招搶鏡冧宅男。









Lavina、Rainbow動漫復活








身材唔輸蝕的Lavina(右)和Rainbow早前避戰書展,而在動漫節中,Rainbow會扮成馬小靈上陣,而Lavina則為Gamania做Game Girl。


八模性感造型

八模的A.Lin和Da Da將於7月31日以韓國RPG《Magna Carta II》代言人身份出現,以性感造型分飾兩位女主角。而8月1日八模會再現身動漫會場造勢。《蘋果日報》圖片





做雪糕妹:以舔雪糕寫真照成城中熱話的周秀娜,書展期間出動埋雪糕車向fans大派雪糕,再一次成功搶鏡。《蘋果日報》圖片





巨型咕臣:周秀娜推出5呎2吋巨型咕臣,售價598元。白韻琴笑指此咕臣與「吹氣Mary」功能一樣,「可以做自我安慰用途,好過叫雞,起碼乾淨啲!」

1 則留言:

匿名 說...

周秀娜越睇越正, 越睇越有性格, 正如無綫的港姐, 當選時通常唔多靚, 但睇睇吓就會覺得順眼好多.