近期網誌簡介


2009年8月19日星期三

FACE :林潔瑜 --最醜港姐唔知醜

第 117 期 FACE 周刊

好開心,真心多謝!(真實對白)


高登新女神 最醜港姐唔知醜

2009年08月19日
今年港姐水準超低,班高登網友愈睇愈火滾,忽然發起曲線插無綫,齊齊力捧今屆極品,今年 25歲嘅候選港姐 b「女版許愿」林潔瑜,聲言要令 b成為今年港姐冠軍,玩殘無綫。不過最估唔到係林潔瑜( Esther)超純情,玩佢當捧佢,喺 blog入面多謝班高登「巴打」,仲感激佢哋「完成 Esther嘅夢」。
瑜瑜一開口,班高登友即時中晒毒,竟然玩嘢變成堅捧佢,仲發動全港高登友幫佢拉票,結果瑜瑜成功變咗港姐人氣榜 no.1。
瑜瑜本週六比賽攞唔攞到冠軍就未知,不過咁多人撐你,當贏咗啦!


背面索
睇勻全身,瑜瑜唔見個樣見個玉背算係最索,起碼夠滑溜一粒暗瘡都冇!


新女神 icon
高登仔之前勁冧周秀娜,不過經過過去一星期狂谷,瑜瑜已經變咗高登嘅新女神 icon。

側睇似奇獸.


天生面相精奇,講真左右睇都唔算係索女,仲有少少似食蟻獸,高登友就話冧佢講嘢「夠 pure」,好有深度呀!

瑜瑜升呢

喺高登仔轉炸各大人氣榜後,瑜瑜破天荒係第 1位候選港姐榮登 TVB官網藝人 blog榜嘅第 3位,瀏覽人次接近廿萬,騎住胡囧 o架!


瑜瑜喺 blog內嘅個人介紹話最滿意係個嘴唇,而班高登仔日夜上網拉票,結果瑜瑜個五角表係欠美貌一欄未爆燈,好在班高登友都未盲得晒。


官網自評

高登仔為瑜瑜開 post逾百個,話瑜瑜似高登個女,不過又有網友拎瑜瑜做發洩對象, cap番佢嗰陣喺《美麗告白》剖白畀網友彈似哨牙田雞,之後改觀讚佢靚個開心樣。對自己成為熱潮,瑜瑜亦不時於個人 blog內回應。

女神爆衫

女神未夠 perfect,高登仔最鍾意惡搞,仲將周秀娜嘅剝衫、刷牙相混合,妙手回春,仲讚瑜瑜合成相正過正版。


醜女日記

25歲嘅瑜瑜任職美容顧問,份工就斯斯文文,原來佢好鬼活潑,細細個已經鍾意跳舞,愈大愈鬼馬。


瑜瑜於何文田五旬節中學( band 2)畢業,之後大學就喺教育學院讀,佢仲同本刊話:「我中六中七係 dance so主席,同學生會副主席!」好多瓣數喎!

有仔吹水

女神瑜瑜話自己未有男友,上週六( 15日) TVB排完舞後搭地鐵返北角唐樓屋企,其間有一無綫職員同佢吹水,高登起底組仲唔快啲做嘢?


女版許愿真開心


週六( 15日)本刊拎咗張網友整嘅加冕相俾瑜瑜,佢即時開懷大笑,天真過天真嬌。

F:《 FACE》 林:林潔瑜
F:網民同你整咗張加冕相!想推你做冠軍喎!
林:好靚呀!好開心!多謝佢哋!
F:不過佢哋實情好似笑你醜?
林:當佢哋講笑,冇打擊啦!我睇正面評價!
F:你覺得你邊度最吸引人?
林:(甜笑)眼啦!因為笑起上嚟,眼神好吸引人!
F:仲有冇地方要改善吓?
林:皮膚啦!要 cure(治療)吓……(伸脷)呢排好多粒粒吖!
F:你同學仔喺《美麗告白》讚你似 Yumiko!
林:(愈講愈興奮)你有睇吖?哈哈!係呀!都似 o架!大家個 feel好似,又白又手長腳長啦!
F:你知唔知網友想幫你出攬枕?
林:吓……佢哋唔同樣嘅支持我都好開心,真心多謝!


週六( 15日)本刊拎咗張網友整嘅加冕相俾瑜瑜,佢即時開懷大笑,天真過天真嬌。


Yumiko藐晒

瑜瑜被舊同學讚似 Yumiko鬼咁歡喜,不過 Yumiko就相反,當記者遞咗林潔瑜張相畀佢睇之後,佢就有啲火同記者話:「你覺得我同佢似咩?」之後仲掉咗張相畀助手睇,「佢話我哋似樣喎!」

你覺得我同佢似咩?(真實對白)


面相有才華
女神有女版許愿之稱,元祖許愿之外,圈中仲有其他許愿巴打,許愿原來係大家族,據華懋風水專家證人司徒法正師傅話許愿型面相嘅人鼻大有才華:「林 潔瑜甲字面形,晚年運氣差,好彩佢下巴兜番啲,咁就有番少少福氣,不過佢眼有光澤、好靚、有貴氣,呢樣應該係幫佢入到 10強,但係佢鼻大主觀,性格古怪,好有藝術家脾氣,照推斷佢應該攞唔到冠軍。」

4 則留言:

篤篤篤撐 說...

Yumiko點會似林潔瑜呢 ? 佢似barry manilow就真 !

匿名 說...

Yumiko點會似林潔瑜呢? 瑜瑜靚咁多~

i-Joel 說...

陳君:你好!潛水多時,初次回覆。
有無睇過國內湖南衛視的《醜女無敵》?
http://ent.hunantv.com/v/hunantv/cnwd/
(原產地哥倫比亞,Ugly Betty為美國版)
如果林小姐去演,說服力可能會更大。

i-Joel 說...

再加一條維基地址,是哥倫比亞原版劇(Yo Soy Betty, La Fea)以及改編國家的清單:
http://en.wikipedia.org/wiki/Yo_soy_Betty,_la_fea/