近期網誌簡介


2009年8月11日星期二

反o靚模佳音:Yumi 尹蓁晞接客爆房瘟仔實錄




第 609 期東方新地 10-08-2009

好嘢,一天都光晒喇喂!用盡方法捧o靚模上天,然後一鎚打落十八層地獄永不超生,邪惡真面目喇,反o靚模人士要開香檳拍爛手掌喇 ~~~~


( 點擊圖片看清晰全版本 )









(星島日報報道) 2009-08-11


o靚模Yumi(尹蓁晞)近日被指原本有位要好的元朗村屋男友,但又被發現與另一位男士在公園親嘴及到酒店過夜,被指是「援交 女」!昨日Yumi出席寫真祝捷會時,否認援交,她解釋與村屋男友已分手,在公園親熱的是新髮型師男友,拍拖親熱十分正常,但說罷不久,她又自爆與髮型師 男友昨早已有共識地分手!


Yumi與Melody(陳若嵐)推出的寫真聲稱大賣3萬本,昨日老闆林建名 為兩人舉行祝捷會。對於被指在公園與另一位男士親熱及有錢銀瓜葛,Yumi說:「其實他是我的髮型師(27歲的Jamie),我們拍拖個多月,但之前我與 前男友已分手2、3個月,我無一腳踏兩船,男女朋友拍拖親熱好正常。」至於被指有錢銀瓜葛?「之前我找他買東西,只是畀番錢佢,因為屋企有問題,我先去酒 店過夜,找男友陪我一晚。」


至於被發現在村屋收拾行李,Yumi解釋曾與前男友同居一段日子,當日是執拾自己物品。問兩人是否嗌大交? 「我好掛住貓仔,同前男友是有些不開心。」Yumi坦言也擔心被誤會濫交,擔心形象受損,「我知今次好任性,作為公眾人物,我以後會小心,親熱都留在家, 不會到酒店過夜。」她坦言被指「援交」感到不開心,有點被屈感覺,這次令公司朋友擔心,很對不起。Yumi稱如果老闆要懲罰也會接受,當然不想被雪藏。


被問與現時髮型師男友關係怎樣?Yumi忽然自爆說:「因為這件事,今朝我和他已分手了,我亦無再用他,本身我們已經有問題,加上這件事對他打擊很大。(誰提出分手?)雙方都有共識。」Melody指聽說髮型師媽媽有癌病,心情一直不好,他不想再有麻煩事才分手。


Yumi坦言曾被問價,但自己接受不到出席老細飯局。林建名表示不干涉旗下藝人感情,他笑說:「Yumi咁大個女,不要去公園嘛,我相信Yumi當紅,不會做援交,要錢都會找公司幫手。」

9 則留言:

匿名 說...

好o野。我要跟機。

Betty 說...

听讲人地都有好完美既解释.

陳大文部落 說...

網誌已更新,有補充資料。

Betty 說...

都好合情理姐....我都有朋友刚分手两个月就同其他男性朋友去旅行啦, 唔同甘又叫援交呀?

我地唔可以无限地扩大援交呢个字既意义.

陳大文部落 說...

瓶子:

Yumi 係咪援交接客我就唔知喇,相信只有當事人最清楚,老實講,係都唔奇嘅其實。

但我欣賞妳,係講真嘅,唔係反話,欣賞妳,因為妳唔係果啲道德教徒,亦唔似啲道德馬屁精,又唔會扮文化扮高深。

欣賞妳,我話嘅,我夠彊講,you're good。

匿名 說...

從照片看不似是援交, Yumi 的公司應出律師信告雜誌誹謗.

匿名 說...

爆房者, 同邊個爆, 幾時爆, 係邊度爆, 人地有sex partner唔俾咩? D雜誌儲多幾多疑似恩客再講啦. 就算有收錢收禮, 一對一, 呢D叫包養, 援交要multiple customer先得.

kendrick 說...

ok囉, 起碼肯講肯認, 唔似得d偽人做得出但唔敢認.

匿名 說...

阿yumi個樣無論點睇印好似好鬼死痛苦咁, 會唔會有d咩野難言之隱咁呀