近期網誌簡介


2009年8月1日星期六

極罕有:Angela Baby 楊穎その發育期寫真


( all photos can click to view full size )















5 則留言:

匿名 說...

ab未變再造人之前個樣...真係好鬼嚇人...根本係兩個樣=..=

Betty 說...

系嗰口好似无甘大...真系有整过吗?

匿名 說...

這單嘢有趣的地方很多。又有熱狗吃,又有得內部認講pillows。
認真來講是:innovation 創新 vs status quo一成不變 的較量
真實/思想大方/態度正確 vs(Chrissie)與表面/港女(Angelababy)的角力。
ego 與 superego 的比拼
已得利益者的打壓 (hypocritic female artists/"professional" models) 及利用鼓動大眾而抽水 (占文先生)
etc.....

匿名 說...

真實/思想大方/態度正確(Chrissie)vs表面/港女(Angelababy)的角力。

** 飛雪素素 ** 說...

Haven't seen those photos before. Thx for sharing..