近期網誌簡介


2009年10月12日星期一

( 字幕版 ) 美國三藩市華人阿嬸大戰黑妹




14 則留言:

匿名 說...

打交好平常啫......
不過,個中國人經常嗌「中國人要團結」......,喱啲口號唔可以亂嗌,會死人.....

陳大文部落 說...

就咁睇條片,當果位華人阿嬸無講大話,係黑妹霸住個座位,而且仲係個黑妹郁手打人先,咁個黑妹就真係唔啱喇。

好老實講,華人的確係麻 Q 煩,但果啲「身處美國黑鬼」又真係好多有歧視過敏,成日好強調被人歧視要出頭。

呢條片得啖笑,唔係好明商台《光明頂》咁好心機去研究....又引伸一大輪乜乜各地文化衝突.....

匿名 說...

大文兄你好


睇完段片, 我覺得中國人ge架已經俾阿姐同埋側邊叫阿姐打人ge另一位阿姐丟清.

我睇緊套片個陣時諗, 如果我係現場兼同個黑人女人講清楚或者道歉, 我會俾個阿姐話我漢奸都似.

** 飛雪素素 ** 說...

好明顯係黑妹打阿嬸先ga wo...

陳大文部落 說...

我個人覺得,果個華人阿嬸係比較燥火,呢樣嘢真係唔出奇,以我所知,上一代海外華人尤其係親戚帶過去移民果班( 通常無乜錢無乜學識果隻 ),是頗為「中國 feel」,簡單來講,頗為「大陸喱」。

至於兩條八婆誰是誰非,假設華人阿嬸無講大話,係條黑妹霸住個座位,而且係黑妹打人在先,咁又真係黑妹衰啲。

但又好吊詭,華人阿嬸罵人罵到屎忽開花咁滯,又好難講係咪因此而令黑妹扯火,最後忍唔住大打出手....

呢單嘢呢,名符其實「黑鬼鬥支那 !」<---嘩屌,一絕啦。

匿名 說...

「蝦我地中國人?」
「我地中國人要團結」

將自己同人打交哩D私人恩怨,提升到國家民族既水平.跟住就個巴士阿嬸就成為民族英雌.
XD

小必理痛 說...

2009年10月13日 星期二 上午12:28 陳大文提到...

「唔係好明商台《光明頂》咁好心機去研究....又引伸一大輪乜乜各地文化衝突.....」

光明頂嘅猛人睇一件事情睇到天咁高,好似沈教授個D,將意識形態論玩到咁出神入化,老實講,其實世事係唔係真係咁複雜?

公車內嘅爭執經常都有,唔好話中國人丟架,老外霸位都好鬼兇,試過真係有死鬼見有人坐埋黎一腳將人地「Yang」出去,唔知有冇牽涉種族問題啦,但一樣米養百樣人,呢個世界其實乜人都有。

匿名 說...

冇錯, 黑妹霸咗個位係唔啱, 但阿嬸嘅台山英文, 黑妹未必聽得明白, 阿嬸叫佢拎開啲嘢, 佢真係唔知你講乜, 但係阿嬸大嗌"fuck you"十幾次, 佢就應該聽得懂. 俾人 fuck 咗十幾次, 真係佛都有火架, 黑妹打人雖然係錯, 但完全可以理解. 阿嬸閙少幾句, 就唔會俾人質一拳. 總而言之, 小事一宗. 中國自稱係禮義之邦, 但中國人(尤其係大陸人)普遍嘅質素就真係麻麻.

陳大文部落 說...

2009年10月13日 星期二 上午11:05 匿名:

嗱,有啲嘢要分清楚,就我個人見解,我當然唔會覺得果個「美籍台山阿嬸」係民族英雄,呢啲咁嘅英雄真係把鬼。

但真係個黑妹郁手打人在先,黑妹都唔好得去邊,以我所知,有唔少在入了美籍的黑人,表面上不滿被人歧視,但有時黑人亦太敏感,覺得人人都歧視佢地,於是做出好多行為去「反歧視」,反而增加了衝突。

陳大文部落 說...

2009年10月13日 星期二 下午12:35 小必理痛:

我都覺得係。其實呢單嘢光明頂唔駛講都得啦,我覺得好似搵嘢嚟講,將一件「兩條八婆打交」小事煲到好大。

唔好理係咪「華人 VS 黑鬼」,就算「白人 VS 白人」、「黑鬼鬥黑鬼」、「紐約白鬼 VS 加州白鬼」都會有,我唔覺得好似光明頂咁扯到「乜乜意識形態、國際文化衝突」囉。

我就唔撚信世界上有個國家真係無衝突...

陳大文部落 說...

2009年10月13日 星期二 下午12:58 匿名:

我幾同意你嘅觀點,因為我也有類似見解。

中國人有樣嘢好乞人憎,尤其果啲來自個別省份有「鄉下話」嘅中國人,爭執時會用鄉下話,又會同鄉與同鄉之間用鄉下話去細聲講大聲笑談論面前的「非同鄉」,呢樣嘢係好惹人討厭,因為「非同鄉」人明知人地講緊佢(通常唔荒好嘢...),但又聽唔明噏乜,想反駁又無計,因此誤解就會加劇,繼而產生衝突。

匿名 說...

陳生,你睇睇youtube d回應,
「帼国英雄 台山之光 」
「中国人不管在哪里都要团结!
大妈好样的! 」
「真系要团结起来!!! 多谢你帮我出出气! thank you 」

「嗰d話無謂,多餘既人其實知唔知美國黑人一路都睇不起中國人,成 日蝦中國人呢?
仲要打劫勒索都專搵中國人落手呢??? 」

事實真係有d人覺得個個阿嬸係民族英雌.

匿名 說...

另外有嘢補充,個個阿嬸入咗藉做「美國人」未?
如果入咗藉的話,佢對意識到自己個身份未??

陳大文部落 說...

2009年10月14日 星期三 上午9:34 匿名:

咁條片有人回應認為阿嬸係民族英雄,係「有人認為/ 有人回應咁咁咁」唔係大晒嘅,就我個人而言,我覺得黑妹係唔啱,因為睇條片「假設阿嬸無講大話」,黑妹霸住個座位仲先出手打人,但阿嬸果種罵人方式,亦唔見得佢有幾「民族英雄 feel」囉...