近期網誌簡介


2009年10月1日星期四

史上最有機械人 feel 的國慶集體活動

一睇電視畫面還以為自己正在觀看北韓大閱兵,中國名導演李楊在他電影作品《盲井》有一對白:「中國什麼都缺,就是不缺人!」,中國自稱強國建國六十周年大慶,香港人和國內人民對國慶的感覺是不同,基本上處身香港的香港中國人,除非是長大了才在港定居,否則通常來說,土生土長的地道香港喱,其實說「國慶」,真是不知慶什麼,慶共產黨?慶毛澤東建國 ( 毛主席確以為中國是由他一手建成的...)?慶中國人民已富強站起來,成為「強國」人民?但香港人應該不會感到自己很「強」,因為主權回交後香港下至食水、食品,上至紅籌、自由行消費,甚至連本港男人娶老婆也要依賴祖國,香港人憑什麼認為自己是強國人民?就算國內同胞,無數人因瘋狂的貪污罪惡受害,有錢人還可能好些,可有較優質和安全的生活,但平民百姓和窮人,就要不斷受貪污和法治不全所累,臨近國慶前夕,中國已把「金盾系統」運作提升至最高效率,並在國內進行幾乎全面性的網絡阻擋,如果有讀者身在國內的話,近日應該發覺往外地網站是受到封鎖,即使用高技術的跨牆軟件和隱身方法,也不能輕易突破封鎖,相信所謂的強國國慶過後會回復正常。


是次建國六十周年大巡遊,說是中共強勢大點兵和全國大型兵事兵力大晒馬會貼切些,各式巡遊方陣,名堂千奇百怪,說是「方陣」不如說是「謊陣」吧,中國除了人夠多,中共最拿手就是說謊,這種「謊話說一百次一千次變成真實」的作風,就像四川大地震死傷者無數,但中共領導人洒完熱淚後,又可以說「四川地震不涉及豆腐渣工程的」,慘得過連不少港喱也張開眼睛陪伴說謊,這就是中國人的龍的文化,一切都是拍拍掌、說說謊。


( 所有圖片可點擊觀看大圖 )




8 則留言:

Unknown 說...

盲井的導演不是馮小剛, 是李楊

Quality Alchemist 說...

在電視中,我見到孫中山的照片.

陳大文部落 說...

考順仔:

嘩哈哈哈~~~ 係呀係呀,我記錯左,我係有睇電影「盲井」的,但近日可能太留意馮小剛,打錯左,唔該晒,屌真係有啲樣衰......

匿名 說...

唔知點解次次睇大陸呢 D 閱兵 Foot Drill,感覺好似睇緊 STAR WARS 既 CLONEY ARMY 咁。

其實中國最強既真係... 勝在夠人多。搞呢 D 都可以搞到咁鬼 PRO 真係好野。

匿名 說...

打錯,係 CLONE ARMY

匿名 說...

我諗阿金正日係屋企實行睇到O晒嘴,佢地北韓兩代人窮一生精力就係想做成咁。

今次中國威到最高點喎,咦,到左最高點咁咪......

嘩社會主義萬歲!

ak47

匿名 說...

係咪張藝謀被人問佢滿城盡帶黃金甲啲場面係咪CG時, 都講過類似, CG貴過真類似嘢呢?
國內由上巴士到起樓, 有邊度唔係亂作一團架, 咁有紀律既方陣喎, 平時開會都拍慣手,睇表演梗拍大力啲啦.
個個塊面油哂咁, 仲要笑住, 我見到個太空裝就真係笑咗出來, 一定溶過 sauna... clone 都可能失咗靈啦...

400blows 說...

Tks Mr Chan. I read your blog subject title, then my wife "hahahahha".